Κύριος εξαγωγικός προορισμός των ελληνικών προϊόντων η ιταλική αγορά.
Ήδη η ΚΡΙ ΚΡΙ εκπονεί σχέδιο διαχείρισης κρίσεως.
Η Ιταλία, με 12% είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μετά από αυτή της Μεγ. Βρετανίας (18%). Ενδεικτική η περίπτωση της Σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας.
Τρίτοι, το 2019 (9μηνο) οι Ιταλοί τουρίστες, μετά τους Βρετανούς και Γερμανούς.
Διαβάζω (money-tourism.gr) :
- Στην πρώτη θέση προτίμησης της ιταλικής αγοράς διατηρήθηκε η χώρα της Μυκόνου, στη δεύτερη θέση η Αθήνα, στην τρίτη θέση το Καμάρι, στην τέταρτη θέση τα Φηρά και στην πέμπτη η πόλη της Ρόδου. Στην έκτη θέση ανέβηκε η χώρα της Σκιάθου και στην έβδομη υποχώρησε η Περίσσα. Η δεκάδα της ιταλικής αγοράς συμπληρώνεται με το Φαληράκι και 2 προορισμούς των Ιόνιων Νησιών την πόλη της Κέρκυρας και το Λαγανά.
- Tα δεύτερα περισσότερα δρομολόγια αλλά τα πρώτα-συμπεριλαμβανόμενων των charter- στις αεροπορικές γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας. H AEGEAN έχει βάσει του θερινού προγράμματος της 13 προορισμούς, από τους οποίους οι 8 είναι seasonal.