Οι επιχειρήσεις, όπως η Revolut ξεκίνησαν μετά την κρίση του 2008, όταν πολλοί άνθρωποι έχασαν την εμπιστοσύνη τους στο παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα.
Αυτήν την διαδρομή και τους στόχους του μέλλοντος, παρέθεσε στο 7th Digital Banking Forum, η κα. Elena Lavezzi Head of Southern Europe της Revolut.
“Ήρθαμε για να συνδυάσουμε την τεχνολογία με την τράπεζα με διαφανείς λειτουργίες και χρεώσεις. Αποστολή μας είναι να είμαστε το μοναδικό σημείο που θα απαντά στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών. Έχουμε παγκοσμίως 10 εκατ. πελάτες και 100.000 περίπου πελάτες στην Ελλάδα, μία αγορά η οποία είναι πολύ σημαντική αγορά για εμάς”, τόνισε.
“Ο αντίκτυπος του Covid είναι τεράστιος. Οδήγησε σε αλλαγές συμπεριφοράς των πελατών μας. Σίγουρα δεν έχουμε φθάσει ακόμη στο ύψος των συναλλαγών του Φεβρουαρίου” (προ-covid-19 δηλαδή).
Αυτές οι συνθήκες από την άλλη, επιτάχυναν κάποιες διαδικασίες. Αυξήθηκε η πελατεία της Revolut από πελατειακές ομάδες, εκτός των βασικών target group της εταιρείας.
“Δομούμε τις δραστηριότητές μας ακόμα πιο σωστά στην Ελλάδα και θα επικεντρωθούμε τους επόμενους μήνες, γιατί ανταποκρίθηκε πολύ καλά στην κρίση. Έρχονται νέα λανσαρίσματα από την Revolut τους επόμενους μήνες”, τόνισε στην ομιλία της.
Η Ν26 ήδη μετρά 50.000 πελάτες στην Ελλάδα
Χ. Αραπαντζής, Huawei: Οι τράπεζες και ο ψηφιακός πελάτης
B. Παναγιωτίδης, Ελληνική Ένωση Τραπεζών: Αυξήθηκαν οι ψηφιακές πληρωμές
Γ. Πολίτης, AlphaBank: 30.000 πελάτες μας χρησιμοποιούν ήδη το Apple Pay
Α. Παπαδόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής Cardlink: Ζούμε το νέο 2015 των πληρωμών
Ο ακαδημαϊκός Μ. Ζαχαριάδης στο DBF: Τάση επιτάχυνσης του ψηφιακού μετασχηματισμού
Δημήτρης Πλέσσας, Εθνική Τράπεζα: Οι digital συναλλαγές ήρθαν για να μείνουν
Δημήτρης Λιτσικάκης, deVere Group: Πως διαμορφώνεται το τοπίο για τις fintech