Πελατοκεντρικότητα, επιχειρηματική ηθική, εταιρικός σκοπός και ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα αποτελέσουν για τους επόμενους 12 μήνες τις βασικές προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις.
Αυτό επισημαίνει με ανακοίνωσή του ο όμιλος Vodafone στο πλαίσιο έκθεσης για τις διεθνείς τάσεις του 2019.
Στο ίδιο πλαίσιο με τα συμπεράσματα αυτής της έκθεσης, η ανανέωση στην εικόνα της ταυτότητας της διεύθυνσης εταιρικών πελατών της Vodafone – που πλέον αποκαλείται Vodafone Business – καταδεικνύει την ανανεωμένη έμφαση του Ομίλου να θέσει στον πυρήνα των δραστηριοτήτων του τους πελάτες και την επίτευξη απτών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων, απευθυνόμενος σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.
Ο Brian Humphries, διευθύνων σύμβουλος του Vodafone Business δήλωσε: «Η έρευνά μας έχει εντοπίσει τις βασικές προκλήσεις και τις ευκαιρίες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις κατά το επόμενο έτος. Ζούμε σε μια εποχή πρωτοφανών αλλαγών και η πελατοκεντρικότητα είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για τις επιχειρήσεις. Η ανάγκη να τεθούν οι άνθρωποι στο επίκεντρο μιας επιχείρησης είναι μια από τις τάσεις με τις οποίες ταυτιζόμαστε πραγματικά και βρίσκεται στον πυρήνα του Vodafone Business, κάτι που αποτυπώνεται σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας -από τεχνολογίες όπως το ΙοΤ και το SD-WAN μέχρι την προσέγγισή μας στις σχέσεις μας με τους πελάτες».
Η Iris Meijer, διευθύντρια μάρκετινγκ του Vodafone Business δήλωσε: «Η πελατοκεντρικότητα αποτελεί μία έννοια που έχει αντέξει στον χρόνο. Όταν ξεκινήσαμε να διερευνούμε την ιδέα μίας ανανέωσης της εταιρικής μας ταυτότητας και απευθυνθήκαμε σε πελάτες όλων των μεγεθών, είδαμε ότι όλοι τους ανησυχούσαν για το ίδιο πράγμα: Τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας χρειάζονται έναν συνοδοιπόρο για το ψηφιακό τους ταξίδι, τον οποίο θα μπορούν να εμπιστευτούν. Είμαστε υπερήφανοι που εκπληρώνουμε αυτόν τον ρόλο και που ως Vodafone Business έχουμε μία ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, η οποία αντανακλά αυτή τη συνεργασία».
Η Έκθεση Διεθνών Τάσεων 2019 αποσκοπεί στην καλύτερη κατανόηση των σύγχρονων αναγκών των πελατών και των προκλήσεων για τις επιχειρήσεις και παρέχει στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες μπορούν να υιοθετήσουν αυτές τις τάσεις προς όφελός τους. Έχοντας ολοκληρώσει μια εκτεταμένη πρωτογενή έρευνα με τη συμμετοχή επιχειρήσεων, αναλυτών της βιομηχανίας και διεθνών συμβούλων, τα ευρήματά της περιλαμβάνουν τα εξής:
Ο τεχνολογικός μετασχηματισμός θέτει τους ανθρώπους στην καρδιά της επιχείρησης
Οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση για να προβλέψουν έγκαιρα και γρήγορα τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών σε μια αγορά που αλλάζει λόγω της τεχνολογίας.
• Το 85% των επικεφαλής των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν ταχύτατα
• Το 76% συμφωνεί ότι ισχυροποιούνται και το 93% πιστεύει ότι οι προσδοκίες των πελατών αυξάνονται.
Η εμπορική επιτυχία συνδέεται με τον εταιρικό σκοπό, την επιχειρηματική ηθική και την εμπιστοσύνη
Καθώς οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται στενά σε σχέση με τις τιμές και τις νέες προσφορές τους, πρέπει να βρουν νέους τρόπους διαφοροποίησης μεταξύ τους σε νέους τομείς και να διαχειριστούν με προσοχή την δημόσια εικόνα τους.
• Το 93% των επιχειρήσεων συμφωνεί ότι οι πελάτες τους αναμένουν υπεύθυνη λειτουργία, ενώ το 92% έχει την ίδια προσδοκία για τους δικούς του προμηθευτές.
• Το 83% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η επιχειρηματική ηθική τελικά αποφέρει περισσότερα έσοδα
• Το 55% των επικεφαλής των επιχειρήσεων ανέφερε ότι η διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών αποτελεί βασικό ζήτημα που απασχολεί την επιχείρησή τους.
Η εξασφάλιση της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπων και μηχανών
Οι επιχειρηματικοί ηγέτες αναγνωρίζουν την ανάγκη να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον που θα επιτρέπει στους ανθρώπους να ευημερούν και το οποίο θα υποστηρίζεται από την αυτοματοποίηση και τις μηχανές. Παράλληλα οι προσδοκίες των εργαζομένων για το μέλλον της εργασίας αλλάζουν.
• Το 86% πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει στη δημιουργία διαφορετικών θέσεων εργασίας. Το 83% εκτιμά ότι οι θέσεις εργασίας θα είναι πιο παραγωγικές και το 85% συμφωνεί ότι οι άνθρωποι πρέπει να μάθουν να εργάζονται δίπλα σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.
• Το 54% πιστεύει ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να οδηγήσει σε διακρίσεις, υπογραμμίζοντας το συναίσθημα της αβεβαιότητας που δημιουργεί η αυτοματοποίηση στο εργατικό δυναμικό.