Τέλος 2023 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η εξαγορά της ΑΚΤΩΡ από την Intrakat, μειώνοντας έτσι κατά έναν τους ομίλους τους Big5.
Θα μπορούσε η “μεσαία” ΕΚΤΕΡ να αποτελέσει τον εν δυνάμει 5ο μέλος του club; Το ερώτημα δεν είναι θεωρητικό, καθώς ο Αθανάσιος Σίψας
έχει εκφρασθεί δημόσια για τον σχεδιασμό απόκτησης πτυχίου 7ης (εργοληπτικής) τάξης.
Προφανώς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στοχεύει στην άνοδο της εταιρείας (των 25 εκατ. χρηματιστηριακής αξίας) στην κατηγορία όπου θα μπορεί να διεκδικεί μεγάλα δημόσια και ιδιωτικά έργα.
Πως θα μπορούσε να επιτευχθεί ο στόχος; (δεδομένου ότι τα σενάρια με την Δομική Κρήτης είναι… εκτός παιδιάς, προσώρας *) μέσω εξαγοράς και συγχωνεύσεων ώστε να αποκτήσει την “κρίσιμη μάζα” που απαιτείται δλδ ίδια κεφάλαια άνω των 50 εκατ., απαραίτητα πάγια, εξοπλισμό κ.λ.π)
Ετσι θα μπορούσε να διεκδικήσει (με ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, AVAX, Intrakat και Mytilineos) έργα ) μεγαλύτερα αυτών που περιορίζεται μέχρι τώρα.
(*) ωστόσο σε κοινοπραξία με Δομική Κρήτης και ΕΡΕΤΒΟ διεκδικεί το έργο Ιωάννινα-Κακαβιά, δικαιώθηκε εκ νέου στην 2η προσφυγή με το “μπαλάκι” πλέον στο υπ. Μεταφορών.
Επίσης η ΕΡΕΤΒΟ ενεργεί ως υπεργολάβος της AVAX σε εργασίες (τμημάτων) της Γραμμής 4 του Αττικό Μετρό.