Η Netflix Inc παρουσίασε τα χαμηλότερα κέρδη από νέους συνδρομητές σε μία τετραετία, καθώς ο ανταγωνισμός για την προσφορά υπηρεσιών streaming αυξήθηκε, ενώ οι ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών διοργανώσεων επέστρεψαν στην τηλεόραση.
Η εταιρία πρόσθεσε 2,2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, χωρίς να καλύψει τον στόχο της Wall Street, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν 3,4 εκατ. νέους συνδρομητές, ενώ δεν πέτυχε και τη δική της πρόβλεψη.
Δείτε επίσης: Ο κορωνοϊός εκτόξευσε το Netflix
«Οι εγχώριοι συνδρομητές ήταν περίπου σταθεροί, αντανακλώντας την τάση κορεσμού στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Ρος Μπένες, αναλυτής του eMarketer.
«Καθώς η εγχώρια αύξηση των συνδρομητών επιβραδύνεται, η αύξηση των εσόδων είναι πιθανό να προέλθει από την αύξηση των τιμών», πρόσθεσε ο ίδιος.