Ο Ευτύχης Βασιλάκης, σήμερα Δευτέρα και ο Βασίλης Φουρλής αύριο Τρίτη και Τετάρτη θα δώσουν στην αγορά στοιχεία χρήσιμα για την κατάσταση όχι μόνον των ομίλων τους αλλά ευρύτερα για τους κλάδους όπου δραστηριοποιούνται AEGEAN και Fourlis.
- O πρώτος κρατά σαν επτασφράγιστο μυστικό το πλαίσιο χρηματοδότησης της AEGEAN, που ανακοινώνει στους θεσμικούς επενδυτές, σήμερα.
Οι επαφές εργώδεις όλο το προηγούμενο διάστημα- με το NPLconfidential να σας έχει ενημερώσει έγκαιρα- τόσο με τους τραπεζίτες όσο με funds, παράγοντες του εξωτερικού, τους έτερους ισχυρούς μετόχους μειοψηφίας (Πάνος και Θανάσης Λασκαρίδης, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος) και βεβαίως με το Μέγαρο Μαξίμου με τον βασικό μέτοχο της εταιρείας να διατηρεί άριστες σχέσεις με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το πιο δύσκολο μέρος των συζητήσεων αφορούσε στην Κομισιόν και την Airbus, με τις Βρυξέλλες να ακολουθούν πολύ χαλαρή γραμμή σε ζητήματα state aid για εταιρείες του κλάδου (lufthansa/Brussels/Austrian/Swiss και AirFrance/KLM κ.α. ) και την Τουλούζη να συναινεί στη μεταφορά της αγοράς των νέων Α320neo για μετά το 2021.
Οι επαφές και με τις τράπεζες φαίνεται πως “κλείδωσαν” στα τέλη της εβδομάδος, με το rating της AEGEAN να είναι από τα υψηλότερα/πιο αξιόπιστα.
Ενδεικτικά μεγέθη, που ελήφθησαν υπόψη στην διαπραγμάτευση και με τις 4 συστημικές τράπεζες:
- τα 110-120 εκατ. € ενεργές γραμμές χρηματοδότησης,
- ταμείο περίπου 500 εκατ.€,
- ίδια κεφάλαια 328 εκατ. €,
- εκτιμώμενη ζημιά 105 εκατ.€ (για το 2020),
- ζημιές λόγω hedging στα περίπου 85 εκατ.
Δηλαδή τα ίδια κεφάλαια παραμένουν ισχυρά (πάντα για το 2020)
- στα 328 –105 – 85 = 138 εκατ. €
Όσον αφορά τον Βασίλη Φουρλή, αύριο Τρίτη ο όμιλος ανακοινώνει αποτελέσματα πρώτου τριμήνου και την Τετάρτη έρχεται η ενημέρωση διαχειριστών και αναλυτών.
Το ενδιαφέρον θα επικεντρωθεί και στα πρώτα στοιχεία μετά την επανεκκίνηση λειτουργίας της λιανικής.
Ο ίδιος ο Βασίλης Φουρλής (στο πλαίσιο webinar που διοργάνωσε η Endeavor Greece, με θέμα “η ηγεσία σε καιρούς κρίσης”) είχε σημειώσει πως σύμφωνα
με το βασικό σενάριο (κλείσιμο καταστημάτων για 2 με 2,5 μήνες) είχε προυπολογισθεί μία απώλεια του μεγέθους του 10% εξ’ αιτίας του lockdown με ερώτημα το πως θα κινηθεί ο καταναλωτής το επόμενο διάστημα.
Ηδη επαναλειτουργεί η Intersport ακολουθεί η ΙΚΕΑ ενώ σταδιακά επανέρχεται η λιανική σε Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία.