Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ασφάλιση ταξιδιού σας, γνωρίζετε πού πρέπει να απευθυνθείτε;

Διαθέτετε σύμβουλο ταξιδιού ή ασφαλιστικό πράκτορα; Γνωρίζετε το site από όπου κλείσατε το ασφαλιστικό πακέτο του ταξιδιού σας; Ή θα έπρεπε να απευθυνθείτε απευθείας στην ασφαλιστική σας εταιρεία;

Πρόκειται για ερωτήσεις επίκαιρες καθώς πολλοί άνθρωποι μόλις αρχίζουν να σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

«Όταν απαιτείτε αποζημίωση για ένα ταξίδι, υπάρχουν κάποια βήματα που μπορούν να κάνουν οι ταξιδιώτες για να εξασφαλίσουν ότι η διεκδίκηση των απαιτήσεων θα στεφθεί με επιτυχία» λέει ο James Sion, επικεφαλής λειτουργίας της Generali Global Assistance Travel Insurance.

Δείτε κάποια από τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε

Σε πρώτη φάση πρέπει να αποφασίσετε με σύνεση  ποια εταιρεία θα εμπιστευθείτε. Υπάρχουν ιστοσελίδες σύγκρισης ασφαλιστικών εταιρειών ωστόσο αυτό μόνο δεν φθάνει. Πρέπει οι ίδιοι να επιλέξετε προσεκτικά ποιον θα εμπιστευτείτε, κάνοντας την κατάλληλη έρευνα αγοράς και θυμηθείτε ότι η φθηνότερη ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί να μην είναι η καλύτερη για το ταξίδι σας.

Βρείτε τον πράκτορά σας

Το να λάβετε την ασφάλιση από ασφαλιστικό πράκτορα ή ταξιδιωτικό σύμβουλο, είναι ένα πρώτο βήμα αναφέρει η Virginia Hamill, αναλύτρια ασφάλισης του FitSmallBusiness.com.

«Το πρώτο πρόσωπο στο οποίο πρέπει να απευθυνθείτε για βοήθεια σχετικά με ασφαλιστική αξίωση ταξιδιού είναι ο πράκτορας » τονίζει.

«Οι έξυπνοι πράκτορες γνωρίζουν ότι η καριέρα τους εξαρτάται από την ευνοϊκή άποψη που μπορεί να έχουν οι πελάτες τους. Για τον λόγο αυτό επιχειρούν να οικοδομήσουν ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης. Οι ίδιοι θα χαρούν να σας εξηγήσουν τις υποχρεώσεις σας και θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία αξίωσης»

«Παρόλο που δεν υπάρχει καμία νομική βάση η οποία να υποχρεώνει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να εξηγούν τις καλύψεις στους πελάτες τους, προσθέτει, «κανένας πράκτορας δεν θέλει να ξοδέψει χρόνο και χρήματα υπερασπιζόμενος την αγωγή».

Ακόμη όμως κι αν δεν συνεργάζεστε με πράκτορα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα αξιώσεων του ασφαλιστή σας. Εκείνο μπορεί να σας εξυπηρετήσει.

Ακολουθήστε τις οδηγίες

Ελέγξτε τον ιστότοπο της εταιρείας από την οποία αγοράσατε το συμβόλαιο. Ακολουθήστε τις οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας.

Οι ιστοσελίδες που αφορούν στις αξιώσεις είναι ιδιαίτερα χρήσιμες και σας παρέχουν απαντήσεις σε κοινά ερωτήματα. Είναι αρκετά εύκολο να ακολουθήσετε απλά τις οδηγίες.

Άλλα προβλήματα που μπορούν να αποφευχθούν

Η πρόληψη των προβλημάτων είναι μια πολύ απλή διαδικασία, όπως και η εύρεση του κατάλληλου προσώπου με το οποίο πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση απροόπτου.

Πολύ συχνά, οι ταξιδιώτες παραλείπουν σημαντικές λεπτομέρειες από μια αξίωση. Στη συνέχεια, όταν λάβουν μια αρνητική απάντηση για κάτι, εξοργίζονται, χωρίς να έχουν πλήρη επίγνωση των όρων του συμβολαίου τους.

Υπάρχει μια διαδοχική αλυσίδα διαδικασιών που μπορείτε να ακολουθήσετε για τη λύση του προβλήματός σας:

✓ Συμβουλευτείτε τον πράκτορά σας.

✓ Επικοινωνήστε με την ταξιδιωτική ασφαλιστική σας εταιρεία.

✓ Αν χρειάζεται, καταθέστε ένσταση.

✓ Επικοινωνήστε με τις αρμόδιες Αρχές του κράτους ή τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Ακολουθήστε αυτή τη σειρά και θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

Πηγή: Forbes

Διαβάστε επίσης:

Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη στις αιτήσεις αποζημίωσης ταξιδιωτικής ασφάλισης

Εγγραφείτε δωρεάν στο καθημερινό newsletter του banks.com.gr

Δέχομαι να αποθηκευθεί το e-mail μου στο σύστημα αποστολής newsletter.
Δεν μοιραζόμαστε ή πουλάμε σε τρίτους τα προσωπικά σας δεδομένα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here