Το 2ο Trophy Meet-up για το 2024, με θέμα το e-commerce στον κλάδο της Αγροδιατροφής, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Απριλίου, στις 17.00, στη Θεσσαλονίκη, στις εγκαταστάσεις του Perrotis College της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής. Η εκδήλωση, που διοργανώνεται από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, στο πλαίσιο του TrophyΤροφή 2024, στοχεύει στην ανάπτυξη του διαλόγου για την αγροδιατροφική καινοτομία και τεχνολογία στην Ελλάδα.

Το 2ο Trophy Meet-up αφορά σε φοιτητές, ερευνητές και startups οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επίκαιρες εισηγήσεις και να συζητήσουν με καθηγητές του Perrotis College και εκπροσώπους επιχειρήσεων.

Το Meet-up εστιάζει στις τάσεις και προκλήσεις που προκύπτουν από το e-commerce για τον κλάδο της αγροδιατροφής, καθώς και σε επιτυχημένες εφαρμογές του e-commerce στην αγορά.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος σε ένα σύντομο εργαστήριο παραγωγής επιχειρηματικών ιδεών, με βάση τις θεματικές του Meet-up.

Θα παρουσιάσουν τις ιδέες και τα Project τους, ενώ θα έχουν ευκαιρίες και δυνατότητες δικτύωσης.

Μετά από ψηφοφορία, θα προκύψει η καλύτερη ομάδα-ιδέα, η οποία θα λάβει συμβουλευτική υποστήριξη για την ανάπτυξη της πρότασής της και θα διαγωνισθεί με τις ομάδες που θα ξεχωρίσουν στα επόμενα Meet-ups για την ανάδειξη μιας νικήτριας ομάδας στο πλαίσιο των TrophyTροφή Meet-ups για το 2024.

Η δράση συνδιοργανώνεται από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, το Perrotis College και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, ενώ υποστηρίζεται από το Envolve Entrepreneurship.

  • Ιδρυτικός Δωρητής του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

 

Τα Trophy Meet-ups, που διοργανώνονται φέτος για τρίτη χρονιά στο πλαίσιο του εγχειρήματος TrophyΤροφή από τον οργανισμό Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, στοχεύουν στην ανάπτυξη του διαλόγου για την αγροδιατροφική καινοτομία και τεχνολογία στην Ελλάδα.

Αναδεικνύουν τις ευκαιρίες, τις τάσεις, τις βέλτιστες πρακτικές, καθώς και τις προοπτικές του κλάδου της αγροδιατροφής, σε συνεργασία με εταιρίες της αγοράς, ερευνητικούς φορείς και πανεπιστήμια.