Άνοιγμα δύο ταχυτήτων στο λιανεμπόριο εισηγείται το υπουργείο Ανάπτυξης, με ορισμένα καταστήματα να λειτουργούν με τη μέθοδο του click away και ορισμένα που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία, με τη μέθοδο του click in shop.
Όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, το υπουργείο Ανάπτυξης έχει εισηγηθεί να ανοίξουν με τη μέθοδο του click in shop, τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και χρυσοχοΐας, από τις 18 Ιανουαρίου. Με τη μέθοδο αυτή ο πελάτης παραγγέλνει το προϊόν, αλλά μπορεί να μπει και μέσα στο κατάστημα για να το δοκιμάσει και τελικά να επιλέξει αν θα το αγοράσει. Είναι δηλαδή ένα βήμα παραπάνω από το click away, το οποίο σε καταστήματα με ρούχα και παπούτσια δεν δούλεψε ικανοποιητικά τις γιορτές.
Επίσης, ο κ. Σταμπουλίδης, εξήγησε μιλώντας στον ΑΝΤ1, πως προκρίνονται αυτά τα καταστήματα επειδή παραδοσιακά κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου τους την περίοδο των εκπτώσεων, η οποία ξεκίνησε ήδη από χθες. Συνεπώς, με το click in shop μπορεί να πάρουν ώθηση.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Γιώργος Καρανίκας, δήλωσε σχετικά:
“Η αποδοχή από το υπουργείο Ανάπτυξης της πρότασης του εμπορικού κόσμου να λειτουργήσουν έστω με τη μέθοδο του click in shop τα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και κοσμήματος, είναι στη σωστή κατεύθυνση, εφόσον υλοποιηθεί χωρίς χρονοτριβή. Κάθε μέρα που περνά χάνεται πλέον για τις εμπορικές επιχειρήσεις και ο τζίρος των εκπτώσεων που για πολλές εξ αυτών είναι συνυφασμένος με την ίδια τους την επιβίωση. Οι διαβεβαιώσεις που λάβαμε από την ηγεσία του υπουργείου δείχνουν ότι υπάρχει η βούληση για άμεσες αποφάσεις που θα σηματοδοτήσουν την επιστροφή συνολικά του λιανεμπορίου σε μια μορφή κανονικότητας. Οι μικρομεσαίοι έμποροι έχουν αποδείξει ότι τηρούν με απόλυτη προσήλωση τους κανόνες προστασίας της δημόσιας υγείας από την πανδημία και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν”.
Διαβάστε επίσης:
ΕΣΕΕ: Προ των πυλών το “click in shop” σε ένδυση, υπόδηση, κόσμημα