γράφει η “ξενοδόχος”
Δύο ξενοδοχεία στους δημοφιλείς προορισμούς της Αθήνας και της Μυκόνου περιλαμβάνονται στο διεθνές χαρτοφυλάκιο των 17 νέων μονάδων Autograph Collection.
Ο λόγος για το ολοκαίνουριο Autograph Academia of Athens στην «καρδιά» της Αθήνας, στην οδό Ακαδημίας που άνοιξε τις πύλες του μόλις την περασμένη εβδομάδα, πραγματοποιώντας ‘’soft opening’’ και ήδη έχει πληρότητα που αγγίζει ακόμη και 70%.
- «Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου βασίζεται σε στοιχεία εμπνευσμένα τη θεωρία των ιδεών του Πλάτωνα», αναφέρoυν χαρακτηριστικά οι επιτελείς της Marriott για την πολυτελή μονάδα που δημιουργήθηκε σε ένα «ασφαλιστικό» ακίνητο, ιδιοκτησίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου το οποίο μίσθωσε η λιβανέζικων συμφερόντων Yasbek.
Η επένδυση ξεπέρασε τα 7 εκατ. ευρώ για την πολυτελή μονάδα που διαθέτει 60 δωμάτια και θέα Ακρόπολη από την roof top, ενώ τη διαχείρισή της έχουν αναλάβει η Shaner Italia και η ελληνική CS Hospitality.
Οσον αφορά το Αegon Mykonos διαθέτει 76 δωμάτια «και αποτυπώνει το σύγχρονο lifestyle του νησιού σε συνδυασμό με την κυκλαδική αρχιτεκτονική», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά για τη νέα μονάδα η οποία δημιουργήθηκε από επενδυτικό σχήμα Ελληνων και ξένων επενδυτών και είναι υπό τη διαχείριση της γνωστής εταιρείας Swot κατόπιν της συνεργασίας με τη Marriott Ιnternational, έχοντας λάβει την πιστοποίηση του ξενοδοχειακού κολοσσού, ως εταιρεία διαχείρισης για το νέο ξενοδοχείο της Μυκόνου.
To brand Autograph Collection του ξενοδοχειακού κολοσσού της Marriott περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο με πάνω από 170 ανεξάρτητα ξενοδοχεία και resorts σε όλο τον κόσμο, ενώ στις νέες προσθήκες για φέτος περιλαμβάνονται 17 νέες μονάδες σε Βόρεια Αμερική, Ευρώπη και Αφρική που θα προστεθούν σταδιακά έως τo τέλος Ιουλίου. Το λανσάρισμα του νέου brand από τον όμιλο έγινε μόλις το 2010, ενώ στη χώρα μας η πρώτη συνεργασία έγινε προ τετραετίας με την οικογένεια Σπανού στην Κρήτη του ομίλου Ledra Hotels για τα Domes of Elounda, Autograph Collection και Domes Noruz Chania, Autograph Collection.