Με ποσό ύψους 1 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί το ίδρυμα Ωνάση τον χειμερινό τουρισμό, έστω κι αν η μετάλλαξη ‘’Ομικρον’’ έχει ανατρέψει για μία ακόμη φορά το σκηνικό στον κλάδο.
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Τουρισμού και Οικονομικών για την έγκριση της σύμβασης δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου ως δωρεοδόχου και του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Ωνάσης» ως δωρητή και της συνδεόμενης εταιρείας ‘’ΑΡΙΟΝΑ Α.Ε.’’ προβλέπει τη δημιουργία και διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων εντύπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων για την προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου, προυπολογισμού ποσού 1 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Με κεντρικό μήνυμα, «Greece does have a winter» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας, «All you want is Greece», η νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες στην ενδοχώρα.