Mεγάλη μείωση πωλήσεων -όπως ήταν αναμενόμενο- λόγω καραντίνας υπέστη η αλυσίδα Γρηγόρης Μικρογεύματα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Β. Γεωργάτο, ο οποίος θέτει ως στόχο την επανάκτηση του μεριδίου αγοράς.
Όπως ανάφερε ο κ. Γεωργάτος στο πλαίσιο του webinar της Endeavor Greece με θέμα «Η ηγεσία σε καιρούς κρίσης», υπήρχαν σοβαρές επιφυλάξεις για τον η εταιρία έπραττε το σωστό παραμένοντας σε λειτουργία.
«Ήμασταν αναγκασμένοι να προσαρμοζόμαστε διαρκώς στην πραγματικότητα», είπε. «Είχαμε σοβαρούς ενδοιασμούς αν η στρατηγική που ακολουθούμε είναι η ορθή. Αυτή είναι η πιο δύσκολη φάση που πρέπει να πείσεις τους πάντες για την επιλογή να μείνεις ανοικτός, τη στιγμή που και εσύ ο ίδιος αμφιβάλλεις, αν είναι κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση».
Στην επόμενη μέρα της πανδημίας, δίδεται έμφαση στο delivery και take away, έχοντας στον νου ότι η συνέχεια θα είναι δύσκολη για την εστίαση και πως ο αγώνας δίνεται ώστε οι επιχειρήσεις να προχωρήσουν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.
Δείτε επίσης: Γρηγόρης Μικρογεύματα: Επιστρέφει στη Ρουμανία, με στόχο την Αν. Ευρώπη