Ο όμιλος Jumbo επιμένει να αποκλείει από τα ράφια των καταστημάτων του κάθε προϊόν για το οποίο εκτιμά, ότι η σχέση τιμής-ποιότητας αποβαίνει σε βάρος του καταναλωτή.
Επίσης, χαρακτηρίζει παράλογη την ακρίβεια στις μεταφορές.
Η γεωπολιτική αστάθεια και οι αλλοπρόσαλλες τιμές στην Ενέργεια επιβαρύνουν δραματικά τον προϋπολογισμό νοικοκυριών και επιχειρήσεων, με συνέπεια η “τελική τιμή” να είναι αναντίστοιχη της “εύλογης αξίας”.
Πολιτική του επιχειρηματία-βασικού μετόχου της εισηγμένης, Απόστολου Βακάκη- που αρέσει-δεν αρέσει- δικαιώνεται από το ίδιο το καταναλωτικό-αγοραστικό κοινό, που είναι και ο κύριος κριτής.
Αυτή την επιβράβευση της “πολιτικής Βακάκη” καταδεικνύει η αύξηση (κατά 13%) των πωλήσεων τον δύσκολο μήνα Αύγουστο. Και για το 2022 η κατά 11% ενίσχυση του κύκλου εργασιών την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου.
Η Jumbo θα ανακοινώσει αναλυτικά οικονομικά αποτελέσματα-6μηνου 2022- την Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου, μετά την λήξη της συνεδρίασης.