Η Deloitte Ελλάδος διευρύνει τις υπηρεσίες της και εισέρχεται στον χώρο του Μedia Consulting. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους διαφημιζόμενους – ανεξαρτήτως μεγέθους, διαφημιστικής καμπάνιας και διαφημιστικού μέσου – και παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη που περιλαμβάνει: από τη βέλτιστη επιλογή ενός Media ή PR Agency και την ανάθεση του έργου σε αυτό, έως την στρατηγική media.
Πιο συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες Μedia Consulting αφορούν:
– τη διαχείριση μιας διαγωνιστικής διαδικασίας για την επιλογή ενός Media (Offline & Online mediums) ή PR Agency
– τον σχεδιασμό του media plan
– τη δημιουργία συγκριτικών αξιολογήσεων σχετικά με τα media (target vs actual & vs Deloitte’s benchmarking), τις μετρήσεις για την αποτελεσματικότητα καμπανιών ή προωθητικών ενεργειών, έως και την μέτρηση ελαστικότητας τιμής και αποτίμηση της αξίας των brands (Αnalytics).
Οι νέες υπηρεσίες, που βοηθούν άμεσα τον πελάτη, στοχεύουν στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων σε πολύπλοκα ζητήματα που σχετίζονται με την στρατηγική media του πελάτη, στον βέλτιστο καταμερισμό του διαθέσιμου προϋπολογισμού για διαφήμιση στα media, καθώς και στην αποτελεσματικότητα της στρατηγικής διαφήμισης που ακολουθεί.
Σε δηλώσεις του σχετικά με την είσοδο της Deloitte Ελλάδος στον χώρο των υπηρεσιών Media Consulting, ο κ. Νίκος Χριστοδούλου, Consulting Leading Partner της εταιρείας, ανέφερε: “Διακρίναμε την ανάγκη των διαφημιζομένων να έχουν έναν ανεξάρτητο σύμβουλο ώστε να διασφαλίζει τη συνέπεια των στόχων του Media Agency, καθώς επίσης και να επιβεβαιώνει τη σωστή επιλογή χρήσης media σύμφωνα με τις εκάστοτε τάσεις που παρατηρούνται σε ένα σύνθετο διαφημιστικό περιβάλλον. Για τον λόγο αυτό, εμπλουτίζουμε τις συμβουλευτικές μας υπηρεσίες με μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που καλύπτουν τις ανάγκες των διαφημιζομένων σε 360° επίπεδο”.