Στην Εθνική Τράπεζα ο Δημήτρης Πλέσσας είναι ο άνθρωπος που αναλαμβάνει τη διεύθυνση του digital banking. Στα άμεσα πλάνα είναι η παροχή της δυνατότητας για onboarding πελατών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια και η βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών των υπηρεσιών της Εθνικής Τράπεζας. Όπως επίσης στα πλάνα είναι και η βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται προς τις επιχειρήσεις. Επίσης, φέτος αναμένεται να δούμε και μία νέα έκδοση του web banking της Εθνικής Τράπεζας, ενώ θα υπάρξουν βελτιώσεις και στο mobile banking.
Έμφαση στο ψηφιακό onboarding και γενικότερα στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της θέλει να δώσει και η Alpha Bank αν και η είδηση που έδωσε ο chief digital officer της τράπεζας, Δαμιανός Χαραλαμπίδης είναι ότι υπάρχει μία συζήτηση μεταξύ των τραπεζών για τη δημιουργία ενός σχήματος που θα αναλάμβανε την εκκαθάριση των συναλλαγών που αφορούν κάρτες -τουλάχιστον των χρεωστικών- των ελληνικών τραπεζών. Σχήμα που θα ήταν τρόπον τινά ανταγωνιστικό της Mastercard και της Visa.
Τέτοιου είδους σχήματα υπάρχουν σε αρκετές αγορές στο εξωτερικό, αλλά, όπως επεσήμανε η κα Παλημέρη, πρέπει να δει κανείς πόσο βιώσιμο θα ήταν ένα τέτοιο σχήμα στην Ελλάδα -το οποίο απαιτεί σημαντικές επενδύσεις- με δεδομένο το σχετικά μικρό μέγεθος της αγοράς όσον αφορά τον αριθμό των συναλλαγών.