Η D-Marin, ηγέτιδα δύναμη στον τομέα των premium μαρίνων, θέτοντας ως βασική της παράμετρο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, τίμησε στα ετήσια βραβεία NPS τέσσερις από τις μαρίνες της σε Ελλάδα, Τουρκία και Κροατία με γνώμονα την υψηλή βαθμολογία τους στον δείκτη μέτρησης αφοσίωσης πελατών(NPS), ένα μέτρο για την αξιολόγηση της αφοσίωσης και της ικανοποίησης τους.
Το Net Promoter Score είναι το παγκόσμιο πρότυπο για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών. Ο δείκτης μέτρησης αφοσίωσης πελατών(NPS), βασίζεται σε μια ενιαία μέτρηση ποιότητας για το πόσο πιθανό είναι οι πελάτες να προτείνουν μια επιχείρηση σε άλλους. Η βαθμολογία υπολογίζεται αφαιρώντας το ποσοστό των επικριτών (βαθμολογία 6 ή χαμηλότερη) από το ποσοστό των υποστηρικτών (βαθμολογία 9 ή 10).
Η μαρίνα Mandalina στο Sibenik της Κροατίας, η μαρίνα της Λευκάδας στην Ελλάδα, η μαρίνα Turgutreis κοντά στο Bodrum της Τουρκίας και η μαρίνα Ζέας στον Πειραιά στην Ελλάδα, αναγνωρίστηκαν ως κορυφαία παραδείγματα premium ικανοποίησης πελατών στον όμιλο D-Marin.
Το βραβείο για την καλύτερη βαθμολογία NPS στην Ελλάδα «Best NPS Greece» απονεμήθηκε στη μαρίνα της Λευκάδας. Η ναυαρχίδα της D-Marin, μαρίνα Turgutreis, κέρδισε το βραβείο «Best NPS Turkiye», ενώ η μαρίνα Mandalina έλαβε το βραβείο «Best NPS Croatia» και «Best Transient NPS», αναγνωρίζοντας τις υπηρεσίες της μαρίνας προς τους πελάτες βραχείας διαμονής. Η μαρίνα Ζέας, με έδρα την Αθήνα, αναδείχθηκε η συνολική νικήτρια του διαγωνισμού λαμβάνοντας το βραβείο καλύτερης βαθμολογίας NPS «Best NPS Score».
Οι τέσσερις premium μαρίνες ανήκουν σε ένα δίκτυο 20 μαρίνων που εκτείνονται σε επτά χώρες. Η D-Marin έχει επενδύσει 10 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιακή τεχνολογία και την καινοτομία, για να δημιουργήσει μια μοναδική εμπειρία πελατών σε όλες τις μαρίνες της, με μοναδικό στόχο να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία σκαφών αναψυχής στους πελάτες της. Η απόκτηση των βραβείων NPS για την καινοτόμο εμπειρία πελατών υπογραμμίζει τη φιλοδοξία για διακρίσεις στον κλάδο.
O Dean Smith, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών, δήλωσε: «Η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε στη D-Marin. Είναι ευθύνη όλων να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία σκαφών αναψυχής. Έχουμε εμμονή με την ικανοποίηση των πελατών και παρακολουθούμε στενά τον τρόπο με τον οποίο οι μαρίνες μας προσπαθούν συνεχώς για περισσότερα μέσω του δείκτη Net Promoter Score. Με συναρπάζει ο ενθουσιασμός που επέδειξε η ομάδα μας και η συνεχής επιδίωξη της άριστης εξυπηρέτησης πελατών».
Ο δείκτης «Net Promoter Score», που θεωρείται το «χρυσό πρότυπο» στην εμπειρία πελατών, χρησιμοποιείται από εκατομμύρια επιχειρήσεις παγκοσμίως για να παρακολουθούν την άποψη που έχουν οι πελάτες για εκείνες. Τα αποτελέσματα υπολογίζονται με βάση το πόσο πιθανό είναι ένας πελάτης να συστήσει μια υπηρεσία σε έναν φίλο ή συνάδελφο. Η D-Marin παρακολουθεί την απόδοσή της κάθε εβδομάδα και κάθε εργαζόμενος δικαιούται να επωφελείται από την καλή απόδοση.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τον ιστότοπο: www.d-marin.com