Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ.

«Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους ορίζοντες για συνεργασίες και ανάπτυξη» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η TÜV NORD Ελλάδας μελέτησε περιοχές όπως η μετάδοση πληροφοριών στους πελάτες, η μέτρηση και η παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών, ο χειρισμός παραπόνων, η προστασία πελατών, οι ανθρώπινοι πόροι, οι διεργασίες λειτουργίας, οι υποδομές για την παροχή υπηρεσιών, αλλά και η σχέση με τον πελάτη.

Η COSMOTE eValue θεωρεί την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 επισφράγισμα της συστηματικής δουλειάς και της αφοσίωσης στην ικανοποίηση του πελάτη και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για:

  • Ακόμα υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης: με συνεχή βελτίωση και υπέρβαση των προσδοκιών.
  • Αξιοπιστία και διαφάνεια: τήρηση των αυστηρότερων διεθνών προτύπων.
  • Εξατομικευμένη προσέγγιση: κατανόηση και κάλυψη των μοναδικών αναγκών του πελάτη.
  • Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: άμεση ανταπόκριση και επίλυση προβλημάτων.

Η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η COSMOTE eValue (καθώς διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO 22301) επιβεβαιώνει «τη δέσμευσή της για παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών υψηλών προδιαγραφών».

Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας και εξειδίκευσης στον κλάδο, όραμα της COSMOTE eValue είναι να αποτελεί την πρώτη επιλογή στο customer relationship management για κάθε επιχείρηση.

Διαβάστε επίσης:

Η COSMOTE Payments εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην ηλεκτρονική τραπεζική, προσφέροντας διαφάνεια στις συναλλαγές