Σήμερα, το πολυαγαπημένο brand εσωρούχων Triumph, λάνσαρε τη νέα παγκόσμια καμπάνια “Comfort My Way”. Μια καμπάνια που εξυμνεί το δικαίωμα της γυναίκας στην άνεση, όπως αυτή την αντιλαμβάνεται, σε κάθε πτυχή της ζωής της και που γιορτάζει την άνεση ως μια θετική στάση ζωής για όλους. 

Η Triumph, η μεγαλύτερη εταιρεία εσωρούχων παγκοσμίως, δημιούργησε αυτή την καμπάνια επειδή αντιλαμβάνεται ότι «άνεση» σημαίνει διαφορετικά πράγματα για κάθε γυναίκα και ότι φυσικά η άνεση αλλάζει νόημα όχι μόνο από άτομο σε άτομο, αλλά και από τη μια μέρα στην άλλη. Αναδεικνύοντας αυτή τη διαφορετικότητα, η καμπάνια “Comfort My Way” εξυμνεί την κάθε γυναίκα που επιλέγει το επίπεδο άνεσης που είναι τόσο μοναδικό για εκείνη, όσο είναι η ίδια και το σώμα της. Χαρίζοντάς της, έτσι, την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να απολαμβάνει κάθε πλευρά της ζωής της, κάθε μέρα.

Η Triumph, επέλεξε να λανσάρει την καμπάνια αυτή με ένα τραγούδι, μια κεφάτη διασκευή ενός πολύ γνωστού κομματιού. Ο λόγος είναι γιατί συνήθως τραγουδάμε όταν νιώθουμε απόλυτα άνετα και είμαστε σε χαλαρή και χαρούμενη διάθεση – και αυτή ακριβώς η αίσθηση άνεσης και χαράς είναι η ουσία της συγκεκριμένης καμπάνιας. 

Lookbook_SS22

Για να σηματοδοτήσει το νέο λανσάρισμα, η Triumph προσκάλεσε τέσσερις γνωστές influencers από την Ευρώπη να ηχογραφήσουν, η κάθε μια με το δικό της μοναδικό στυλ, μια διασκευή του πασίγνωστου τραγουδιού «I Want it That Way» των Backstreet Boys. Οι στίχοι του πρωτότυπου τραγουδιού έχουν αντικατασταθεί με νέους, οι οποίοι αφορούν τις γυναίκες που απολαμβάνουν την άνεση με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο, και μας καλούν να τραγουδήσουμε όλες μαζί:

“No matter if it’s night or day

We always want to be ourselves

Let that feeling make my day

I want it my way”

Η Ζέτα Μακρυπούλια αναφέρει: «Νιώθω πολύ χαρούμενη που συμμετέχω στη νέα καμπάνια της Triumph “Comfort My Way”. Ο σκοπός αυτού του project είναι να τιμήσει τη μοναδικότητα των γυναικών παντού, αλλά και να αναδείξει τις στιγμές που καταφέρνουμε να βρούμε ένα επίπεδο άνεσης που είναι τόσο μοναδικό όσο εμείς.» 

Και η Εβελίνα Νικόλιζα λέει για τη συμμετοχή της στην καμπάνια: «Η χαρά μου που έχω την ευκαιρία να συμμετάσχω στην καμπάνια “Comfort My Way” της Triumph, είναι απερίγραπτη! Καθεμία από εμάς είναι διαφορετική και η Triumph έχει βρει τον τρόπο να μας κάνει να νιώθουμε άνετα με τα εσώρουχα μας, αλλά και με τον ίδιο μας τον εαυτό.»

Επιπλέον, το κοινό της Triumph έχει πάντα τη δυνατότητα να επισκεφθεί ένα από τα φυσικά καταστήματα για να ζήσει από κοντά τη μοναδική εμπειρία ενός εξατομικευμένου bra-fitting, επιλέγοντας τα εσώρουχα Triumph που ταιριάζουν στις προσωπικές ανάγκες της κάθε γυναίκας, και χαρίζουν την άνεση που εκείνη αναζητά.

Κάθε λεπτομέρεια της καμπάνιας “Comfort My Way” σχεδιάστηκε για να εξυμνήσει την προσωπική άνεση για την κάθε γυναίκα ξεχωριστά. 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ