Πρωταγωνιστές, για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι ανατρεπτικές τεχνολογίες, η καινοτομία και το όραμα για ένα καλύτερο μέλλον
Η Coca–Cola, με μακρόχρονη παράδοση στην καινοτομία, στήριξε και φέτος το κορυφαίο συνέδριο του Singularity University, Singularity U Greece Summit, το οποίο έλαβε χώρα στις 11 & 12 Νοεμβρίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συμβάλλοντας στην προώθηση της θεματικής ‘’Vision Forward’’, που στοχεύει στη βέλτιστη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη Eλληνική πραγματικότητα.
Μέσα από ένα διαδραστικό «ταξίδι» στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Coca–Cola, το κοινό είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί σχετικά με την εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE, η οποία στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες που αποτελούν τους βασικούς τομείς στους οποίους η εταιρεία στοχεύει να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο και να ασκήσει επιρροή σε παγκόσμιο επίπεδο: τα απορρίμματα, το νερό και τις ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους, αλλά και τον Τουρισμό που αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Με το σύνθημα #NEVERSETTLE, η Coca-Cola θέλει να αποτελέσει κινητήριο δύναμη σε όλους τους παραπάνω τομείς.
Το «ταξίδι» του επισκέπτη ξεκινούσε μέσα από μια έκθεση σημαντικών στατιστικών δεδομένων γύρω από βασικά θέματα που πλήττουν τον πλανήτη μας σήμερα, όπως οι 40 τόνοι πλαστικού απελευθερώνονται στις θάλασσες ημερησίως και η λειψυδρία, η οποία θα αποτελέσει σημαντικό πρόβλημα του πλανήτη την επόμενη δεκαετία, ενώ μέσα από τη χρήση τεχνολογίας QR Code Scanning, ο επισκέπτης μπορούσε να εκτεθεί στα videos της καμπάνιας, αφιερωμένα σε κάθε πυλώνα.
Στην κεντρική οθόνη «δέσποζε» το manifesto video της καμπάνιας, ενώ, στη συνέχεια, το κοινό είχε την δυνατότητα να ανακυκλώσει εντός του περιπτέρου, τις συσκευασίες από PET, γυαλί και αλουμίνιο που χρησιμοποιούσε, με σκοπό να τους δοθεί δεύτερη ζωή και να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές δράσεις της Coca-Cola, ξεπερνώντας σε ποσότητα τις 2000 και τις δύο μέρες.
Σε διαφορετικό σημείο του περιπτέρου, οι επισκέπτες κλήθηκαν να απαντήσουν μέσα από ένα διαδραστικό live poll στην ερώτηση «Ποιο θεωρείτε το πιο επείγον ζήτημα στην Ελληνική κοινωνία αυτή τη στιγμή;», με τον πυλώνα των απορριμμάτων να αναδεικνύεται ως ο πλέον σημαντικός για την χώρα μας, επιβεβαιώνοντας έτσι την σημασία της δράσης που υλοποιεί η εταιρεία τα δύο τελευταία χρόνια, με την πλατφόρμα κοινωνικής προσφοράς Zero Waste Future.