O Σπύρος Θεοδωρόπουλος προχώρησε στο μεγάλο βήμα: Η Chipita δημιουργεί το πρώτο δικό της εργοστάσιο παραγωγής κρουασάν επί αμερικανικού εδάφους.
Πρώτα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του στρατηγικού σχεδιασμού του ομίλου για την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Κατόπιν αποφασίσθηκε η απόκτηση του 51% της εταιρείας Epta America.
Αφού συμπληρώθηκαν 7 χρόνια συνεργασίας, στο πλαίσιο της οποίας η EPTA είχε την αποκλειστική διανομή των προϊόντων 7days σε ΗΠΑ και Καναδά, η Chipita απέκτησε το πλειοψηφικό ποσοστό της Epta America.
Eίναι το πρώτο εργοστάσιο της Chipita στην Αμερική και η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ότι:
- «με την κίνηση αυτή που αποτελεί το πρώτο βήμα του συνολικού στρατηγικού σχεδιασμού της CHIPITA για την αγορά της Β. Αμερικής, η εταιρεία δηλώνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της στην αγορά, που έρχεται ως συνέχεια της ευρείας αποδοχής των προϊόντων της από το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ και του Καναδά στις αγορές της Β. Αμερικής».
Η παραγωγική είσοδος επί αμερικανικού εδάφους είναι μια στρατηγική κίνηση καθώς αποτελεί μια αγορά πλέον των 300 εκατ. καταναλωτών με τεράστιες αναπτυξιακές προοπτικές.