H Warply,μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Προγραμμάτων Loyalty& Επιβράβευσης Πελατών, ανέλαβε μετά από κλειστό spec, το σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός Omni-Channel Loyaltyπρογράμματος επιβράβευσης πελατών B2C, για τη Celestino. Πρόκειται για μια από τις πιο μεγάλες αλυσίδες στον τομέα της ένδυσης / υπόδησης στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με περισσότερα από 35 offline καταστήματα καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα e-shops στο χώρο της μόδας.
Η Celestino είναι μία 100% Ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας ένδυσης από το 1974. Προσφέροντας την καλύτερη ποιότητα στις καλύτερες τιμές και έχοντας, παράλληλα, και τη δική τη μονάδα παραγωγής, η Celestino έχει καταφέρει να αγαπηθεί από κάθε Ελληνίδα. Με περισσότερα από 40 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μία πολύ ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, αρχές που στηρίζονται στον επαγγελματισμό κι ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον, αλλά και με πυρήνα κάθε δραστηριότητας τον πελάτη, η Celestino έχει καταφέρει να συνδυάσει με έναν μοναδικό τρόπο την ανανεωμένη και προσεγγίσιμη εικόνα του Fast Fashion με τις αξίες και την ποιότητα ενός luxury brand. Φέτος, ανάμεσα στις υπόλοιπες αναβαθμίσεις των υπηρεσιών και της ποικιλίας των προϊόντων της, η Celestino επιδιώκει να δώσει στους πελάτες νέες δυνατότητες και προνόμια μέσω της συνεργασίας της με Warply, με στόχο να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία αγορών τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά της καταστήματα.