Μπορεί το επιχειρηματικό μοντέλο της ΙΚΕΑ να έχει αλλάξει πολύ πρίν την πανδημία, ωστόσο η κρίση του κορωνοϊού επιταχύνει τα πράγματα στο on line όσον αφορά τον όμιλο Φουρλή με τις αλυσίδες ΙΚΕΑ και Intesrport.
- «Θα δώσουμε πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη σύνδεση του καταστήματος με την on line δραστηριότητα, επίσης στο προσωποποιημένο on line marketing αλλά και την την εκπαίδευση των ανθρώπων μας στα φυσικά καταστήματα για τη διασύνδεση με το οn line. Ουσιαστικά επιταχύνονται οι αλλαγές που είχαμε σκοπό ούτως ή άλλως να κάνουμε», ανέφερε ο κ. Βασίλης Φουρλής επικεφαλής του ομίλου στη διαδικτυακή συζήτηση της Endeavor για την επόμενη μέρα.
Ο ίδιος έδωσε και κάποια (εντυπωσιακά) από αυτά των on line πωλήσεων των τελευταίων ημέρων:
- «Πέρυσι από τις 17/3 έως 28/4 2019, στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου στα ΙΚΕΑ είχαμε στείλει 168.000 τεμάχια. Φέτος για το ίδιο διάστημα έχουμε στείλει 423.000.
- Το δε αντίστοιχο νούμερο στην Intersport είναι από τις 17.000 πέρυσι στα 92.000 τεμάχια φέτος. Εχουμε …εκτόξευση του οn line κι ένα μεγάλο μέρος από αυτά τα νούμερα θα παραμείνει.
- Στο πλαίσιο αυτό ήδη επιταχύνουμε τις αλλαγές στο επιχειρηματικό μας μοντέλο, όπου είχαμε ξεκινήσει ήδη από πρίν με τις ανακοινώσεις για το άνοιγμα 6- 7 μικρότερων ΙΚΕΑ με το 1/4 των χώρων έναντι των υφιστάμενων καταστημάτων, γεγονός το οποίο έχει να κάνει με την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Τώρα για παράδειγμα, ήδη ετοιμάζουμε μοντέλα που θα μπορεί να παραγγείλει ο καταναλωτής και να παραλάβει την παραγγελία του έξω από το κατάστημα.
- Το e- commerce θεωρούμε ότι θα σημαδέψει τον όμιλο και για το μέλλον».