Γράφει η «ξενοδόχος»

  • «Τοποθετημένο στην καρδιά ενός εντυπωσιακού τοπίου περιτριγυρισμένο από ηφαιστειακή μαύρη άμμο, βαθιά μπλε νερά και σπίτια ντυμένα στα λευκά, το Radisson Blu Zaffron Resort, στη Σαντορίνη είναι έτοιμο να ανοίξει τις πύλες του στο γραφικό χωριό Καμάρι».

Ετσι περιγράφει ο όμιλος Radisson, το ολοκαίνουριο, πέντε αστέρων ξενοδοχειακό θέρετρο που δεν είναι άλλο από το νέο project του Fais Group  στη Σαντορίνη.

Ο Σάμι Φάις αποφάσισε να κάνει το ‘’μεγάλο’’ άνοιγμα στον τουρισμό από έναν καθιερωμένο premium προορισμό, με ένα project το οποίο, με βάση τα επίσημα στοιχεία, όπως προκύπτει από τον Αναπτυξιακό Νόμο, αντιστοιχεί σε 16,12 εκατ. € (με ενίσχυση περίπου 5 εκατ. ευρώ).

  • Επόμενος σταθμός του Fais Group στον τουρισμό το Castello Bibelli στην Κέρκυρα, για το οποίο ο όμιλος μαζί με την Bluehouse έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος στο σχετικό διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.

Το νέο Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη είναι εμπνευσμένο από τους θερμούς και γήινους τόνους του περίφημου τοπικού καρυκεύματος σαφράν και διαθέτει 103 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες καθώς επίσης και αυτόνομες βίλλες επιφάνειας 54 τ.μ.

Όπως δήλωσε μάλιστα ο κ. Yilmaz Yildirimlar, Area Senior Vice President το νέο ξενοδοχείο

  • «συνιστά μια εξαιρετική προσθήκη στο διαρκώς αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο του ομίλου και πιο συγκεκριμένα του brand Radisson Blu για τις στρατηγικές περιοχές της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου.»

 

 

Η Radisson Blu είναι η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελών ξενοδοχείων στην Ευρώπη προσφέροντας, όπως επισημαίνεται, «εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε καλαίσθητους χώρους». Τα ξενοδοχεία Radisson Blu βρίσκονται σε μεγάλες πόλεις, σε πύλες εισόδου κεντρικών αεροδρομίων και σε προορισμούς αναψυχής. Ο όμιλος Radisson Hotel Group, περιλαμβάνει επίσης τα brands Radisson Collection, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson, και prizeotel από την εμπορική ομπρέλα του brand Radisson Hotels.  Συνολικά ο όμιλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς Ομίλους στην παγκόσμια αγορά, με εννιά ξεχωριστά ξενοδοχειακά brands και περισσότερα από 1,500 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό κατασκευή, σε 120 χώρες.