Εκ προοιμίου γνωστό στην κατασκευαστική πιάτσα, πως η συμφωνία ΕΛΛΑΚΤΩΡ- Intrakat για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ από την δεύτερη αλλά με τον τομέα των “παραχωρήσεων” να παραμένει στην πρώτη θα γινόταν αφορμή για την εξύφανση κάθε λογής σεναρίων.
Έτσι η ανοδική αντίδραση για τη μετοχή της AVAX στην χθεσινή συνεδρίαση, απόρροια φημών και σεναρίων που κυκλοφόρησαν στα χρηματιστηριακά γραφεία μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρηθεί.
- Οπως εξηγούσε παράγοντας του κλάδου ο οποίος δεν απέκλειε το ενδεχόμενο ο Χρήστος Ιωάννου-όντως- να είχε/έχει δεχτεί πρόταση στρατηγικής συνεργασίας, μετοχικού χαρακτήρα να ευσταθεί σε κάποιο βαθμό.
Αν και δύσκολα σε μία περίοδο που η AVAX έχει βάλει μπροστά τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό, έχει αναλάβει σημαντικά έργα στο Ελληνικό και παραμένει εντός παιδιάς στην διεκδίκηση της νέας σύμβασης για την Αττική Οδό.
Το σίγουρο είναι, πως και σενάρια και φήμες θα ακολουθήσουν, όπως και οι μεγάλοι του κλάδου συνομιλούν “όλοι με όλους” (και υπό την πίεση του υπέρβαρου κατασκευαστικού κόστους).
Με κοινό παρονομαστή το δέλεαρ των “παραχωρήσεων” όπου εμπλέκονται εκτός από την AVAX, ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Mytilineos που μάλιστα πρόσφατα προχώρησε στην δημιουργία ξεχωριστής εταιρείας (Μ-Παραχωρήσεις).