Το νέο Omnichannel οικοσύστημα εξυπηρέτησης πελατών της Eurobank πραγματοποιήθηκε χάρη στη συνδρομή της ATCOM, με σκοπό τον επαναπροσδιορισμό της τραπεζικής εμπειρίας.
Η συνεργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ριζικού μετασχηματισμού στον οποίο έχει επενδύσει η Eurobank για τη στρατηγική ενσωμάτωση των καινοτομιών της ψηφιακής εποχής στο σύνολο των συστημάτων, λειτουργιών, προϊόντων και υπηρεσιών της.
Η ATCOM προχώρησε στον ανασχεδιασμό της υπηρεσίας ηλεκτρονικής τραπεζικής για ιδιώτες, του User Interface των ATMs και της εφαρμογής Eurobank Mobile App για κινητές συσκευές, της οποίας τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: την υποστήριξη έξυπνων πληρωμών μέσω της υπηρεσίας PaF Payments, την πραγματοποίηση online αγορών μέσω της υπηρεσίας Eurobank Masterpass, αλλά και την ενισχυμένη ασφάλεια όλων των συναλλαγών μέσα από τεχνολογίες που επιτρέπουν βιομετρική ταυτοποίηση, καθώς και τη λειτουργία Shake2Logout.