Ένα μεγάλο «στοίχημα» για την ιδιωτική ασφάλιση παραμένει η ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης στην κουλτούρα και την καθημερινότητα των πολιτών.

Εστιάζοντας την προσοχή μας στις νεότερες γενιές και την Ασφάλιση Ζωής, νέες προκλήσεις και δυνητικές ευκαιρίες βρίσκονται στο προσκήνιο. Η γενιά που νομοτελειακά έρχεται στο επίκεντρο είναι αυτή των millennials. Πρόκειται για το ηλιακό γκρουπ ανθρώπων που γεννήθηκαν ανάμεσα στο 1981 και το 2000. Άμεσοι υποψήφιοι δηλαδή, για ένα ασφαλιστήριο που θα είναι ικανό να προστατέψει τα αγαπημένα πρόσωπα ή την Οικογένεια που οραματίζονται στο εγγύς μέλλον.

Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις, οι millennials υπολογίζεται ότι θα καλύπτουν το 50% του εργατικού δυναμικού ως το 2030. Στα βασικά τους γνωρίσματα, πάνω από 9 στους 10 διαθέτουν smartphone, το 25% αγοράζει συστηματικά από το διαδίκτυο αφού πρώτα ελέγξει αρχικά τουλάχιστον 4 διαφορετικές πηγές. Προτιμούν να καταναλώνουν τοπικά και εγχώρια προϊόντα ενώ αναζητούν διαθέσιμες προσφορές για τις αγορές τους. Επιδιώκουν την αποκόμιση εμπειριών, χρησιμοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες, επιλέγουν τα ταξίδια παρά τα υλικά αγαθά.

Υπό αυτό το πρίσμα, ωστόσο, δεν προνοούν και δεν προετοιμάζονται για την περίπτωση της άτυχης στιγμής που θα πλήξει τους ίδιους και τα οικεία τους πρόσωπα.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως, σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή μελέτη, το 82% των millennials δεν γνωρίζει την Ασφάλεια Ζωής και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει. Σύμφωνα με την Pew Research, το 60% των οικογενειών βασίζονται σε διπλά εισοδήματα, ενώ το 31% σε ένα ενιαίο εισόδημα. Επί της ουσίας, το 91% των οικογενειών χρειάζονται ένα ή και τα δύο εισοδήματα για να επιβιώσουν.

Τι θα συμβεί όταν το ένα ή και τα δυο μέλη δεν θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν εισόδημα; Όταν δεν υπάρχει ένα «μαξιλάρι ασφαλείας» για τις δύσκολες στιγμές; Το διακύβευμα δε παραμένει μεγάλο, αν αναλογιστεί κανείς πως, παρά τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν τους millennials από το σύνολο του πληθυσμού, μια κρίσιμη παράμετρος παραμένει δυστυχώς ίδια: Η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση.

Σε αυτό το πλαίσιο και για κάθε περίπτωση, η Ασφάλιση Ζωής είναι εδώ για να προσφέρει σιγουριά και σταθε ρότητα για το ξεκίνημα κάθε νέας Οικογένειας!

*Από το περιοδικό ViSION, το οποίο επιμελείται η Ethos Media εκδίδεται κάθε τρίμηνο και διανέμεται ηλεκτρονικά στο σύνολο του πελατολογίου της ΑΕΓΑ Ευρωπαϊκή Πίστη, ενώ σε φυσική μορφή διατίθεται μέσω των Γραφείων των Συνεργατών της Εταιρίας.

Διαβάστε την online ψηφιακή έκδοση του ViSION

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here