Η Κομισιόν έχει βάλει στο στόχαστρο και ελέγχει εταιρίες- κολοσσούς και ανάμεσα σε αυτούς συμπεριλαμβάνεται και η Apple, η οποία καλείται τώρα να πληρώσει 113εκ. δολάρια, στο πλαίσιο διακανονισμού με 34 αμερικανικές πολιτείες.
Οι αρμόδιες εποπτικές Αρχές στην Αριζόνα, την Καλιφόρνια και πολλές ακόμα πολιτείες τονίζουν, πως αντί να αποκαλύψει στους καταναλωτές το πρόβλημα με τις μπαταρίες που προκαλούσαν απρόσμενη διακοπή λειτουργίας των iPhone, το Δεκέμβριο του 2016 προχώρησε σε μια αναβάθμιση λογισμικού που επηρέασε αρνητικά τις επιδόσεις παλαιότερων μοντέλων.
Ο Γενικός Εισαγγελέας της Αριζόνα Μαρκ Μπρνόβιτς, μιλώντας για το θέμα είπε: «Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας πρέπει να σταματήσουν να χειραγωγούν τους καταναλωτές και να τους λένε όλη την αλήθεια για τις πρακτικές και τα προϊόντα τους. Έχω δεσμευτεί να καθιστώ υπεύθυνες αυτές τις τεράστιες εταιρείες τεχνολογίας όταν αποκρύπτουν σημαντικές πληροφορίες από χρήστες».
Το θέμα αναδείχθηκε το 2017 και η Apple ζήτησε συγνώμη από τους καταναλωτές και μείωσε για ένα διάστημα τις τιμές για την αντικατάσταση των μπαταριών, ενώ πρόσθεσε στις συσκευές μια εφαρμογή που επιτρέπει στους χρήστες των iPhone να παρακολουθούν την κατάσταση τους.