Αποστολή στη Μαδρίτη: Δημήτρης Μαλλάς

Τη ισχυρή θέση της στην ελληνική αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας θέλει να διατηρήσει και το 2019 η LG Electronics, η οποία διαθέτει αρκετά νέα προϊόντα που αναμένεται να τη βοηθήσουν σημαντικά σε αυτή την προσπάθεια της.

«Το 2019 είναι μία σημαντική χρονιά για εμάς καθώς η τεχνητή νοημοσύνη και το ThinQ παίρνουν πλέον σάρκα και οστά» σημείωσε μιλώντας στους Έλληνες δημοσιογράφους που παρευρέθηκαν στο LG Innofest Europe, το οποίο αποτελεί την ετήσια εκδήλωση καινοτομίας της κορεατικής εταιρείας, ο Άρης Κουτελός, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas. Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, αναμένεται να δούμε πολλά από τα νέα προϊόντα της κορεατικής εταιρείας με τον κ. Κουτελό να τονίζει ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, η LG έδειξε να στηρίζει Ελλάδα, φέρνοντας στη χώρα μας σχεδόν όλες τις καινούριες συσκευές και τεχνολογίες που παρουσίαζε. Το αποτέλεσμα ήταν πάντως η LG να έχει μία εξαιρετικά καλή θέση στην εγχώρια αγορά με τις πωλήσεις το 2018 να διαμορφώνονται στα 124 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 7%, ενώ η κορεατική εταιρεία είναι στην πρώτη θέση σε μεγάλες κατηγορίες όπως είναι τα ψυγεία, τα πλυντήρια αλλά και ο ήχος.

Όσον αφορά τη φετινή χρονιά, ο στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της LG και η ανάκτηση των μεριδίων της στο χώρο της τηλεόρασης, όπου το 2018 υπήρξε μία μικρή πτώση. «Ο λόγος ήταν ότι δώσαμε έμφαση σε μοντέλα με καλύτερες τεχνολογίες και οι καταναλωτές δεν ανταποκρίθηκαν» ανέφερε ο κ. Κουτελός. Οι σχετικές κινήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει να υλοποιούνται και το πρώτο τρίμηνο τα μερίδια αγοράς όσον αφορά στις τηλεοράσεις έχουν εκ νέου αυξηθεί και κυμαίνονται στα επίπεδα του 32%. Το 2019 η έμφαση θα δοθεί στην προώθηση των τηλεοράσεων με τεχνολογία OLED, προϊόντα που ενσωματώνουν το ThinQ αλλά και μοντέλα με μεγαλύτερες ίντσες, καθώς οι καταναλωτές στην Ελλάδα δείχνουν να προτιμούν μεγαλύτερες τηλεοράσεις.

Πέραν της OLED τεχνολογίας, η LG παρουσίασε στο πλαίσιο του Innofest Europe, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, ένα νέο εμπορικό σήμα, τη Nanocell, το οποίο αφορά τις κορυφαίες τηλεοράσεις της κορεατικής εταιρείας με τεχνολογία LED. Η συγκεκριμένη σειρά προσφέρει εξαιρετική ποιότητα εικόνας, όπως είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, ενώ περιλαμβάνει 14 μοντέλα με δυνατότητα AI διαθέσιμα σε μεγέθη που κυμαίνονται από τις 49 έως τις 86 ίντσες.

Στη σειρά Nanocell περιλαμβάνεται και ένα μοντέλο με 8Κ ανάλυση, δείγμα των προθέσεων της LG. Σημειωτέον πως 8Κ μοντέλο υπάρχει και στη σειρά των OLED τηλεοράσεων και γενικότερα η LG έδειξε ότι θέλει να προωθήσει τις τηλεοράσεις που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη ανάλυση. Στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, 8Κ τηλεοράσεις από την LG θα δούμε πιθανότατα στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 με την έμφαση πάντως να δίνεται από το 2020, δεδομένου κιόλας ότι αυτή τη στιγμή το περιεχόμενο σε 8Κ ανάλυση είναι ιδιαίτερα περιορισμένο.

H φετινή Innofest Europe πραγματοποιήθηκε ουσιαστικά στο LG Home, ένα ειδικά διαμορφωμένο σπίτι στη Μαδρίτη όπου η κορεατική εταιρεία παρουσιάζει τα πιο πρόσφατα προϊόντα της. Η τάση είναι προς την τεχνητή νοημοσύνη και τη διασυνδεσιμότητα των συσκευών, κάτι που είδαμε σε πολλά από τα νέα προϊόντα, όπως, για παράδειγμα, στα νέα ηχοσυστήματα -φορητά και μη- της LG.

Πέραν της τεχνητής νοημοσύνης, η ευκολία και η καλύτερη εμπειρία δείχνουν να βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής της LG. Στα πλυντήρια, η τάση φέτος είναι προς τις μεγαλύτερες χωρητικότητες. Δηλαδή στις ίδιες διαστάσεις ο κάδος να μπορεί να χωρά περισσότερα ρούχα για πλύσιμο. Ειδικά για την Ελλάδα, όπως σημείωναν τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής, το πλάνο είναι να δοθεί μεγαλύτερη σημασία και προώθηση στα μοντέλα που έχουν τεχνολογίες όπως το Turbo Wash και ο καθαρισμός με ατμό, οι οποίες προσδίδουν ακόμη μεγαλύτερη ευκολία.

Αντίστοιχα, στα ψυγεία η τάση που είδαμε στη Μαδρίτη είναι προς τα ψυγεία με διπλή πόρτα με την LG, όμως, να δείχνει ένα πολύ εντυπωσιακό μοντέλο, το οποίο αν και έχει διπλή πόρτα, οι διαστάσεις είναι πολύ κοντά σε εκείνες ενός «κλασικού» ψυγείου με μία πόρτα! Οι Κορεάτες το αποκαλούν slim fit και το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η αποδοχή του στην ελληνική αγορά.

Γενικότερα, όσον αφορά τον τομέα των οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η LG έχει θέσει ως στόχο για την ελληνική αγορά να διατηρήσει την πρώτη θέση που κατέχει και να συνεχίσει την ανοδική πορεία της, καθώς το 2018 παρουσίασε μία αύξηση 14% όσον αφορά στις πωλήσεις των αποκαλούμενων «λευκών» συσκευών. Όσον αφορά τις αλλαγές που αναμένεται να υπάρξουν στην αγορά της λιανικής με την επέκταση αλυσίδων και στο χώρο των «λευκών» συσκευών, η εκτίμηση των στελεχών της LG Electronics είναι πως κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει σημαντικές ευκαιρίες. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here