Πόσο ανταγωνιστικό μπορεί να είναι το τρένο με το αεροπλάνο στη σύνδεση Αθήνας- Θεσσαλονίκης;
Στο ερώτημα αυτό κλήθηκε να απαντήσει χθες η διοίκηση του ομίλου της Aegean όταν ρωτήθηκε από τους μετόχους στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης. Όπως ανέφερε λοιπόν ο πρόεδρος του ομίλου κ. Ε. Βασιλάκης η αύξηση του ανταγωνισμού τρένου και αεροπλάνου δεν είναι και τόπο πιθανή όσο
- “η χρονοαπόσταση μεταξύ των δύο προορισμών διατηρείται κοντά στις τέσσερις ώρες. Αν υπήρχαν και στην Ελλάδα τρένα τύπου… TGV όπως είναι στη Γαλλία με μείωση της χρονοαπόστασης στις δύο ώρες τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Ωστόσο και στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να συνυπολογιστεί και ο παράγοντας του μεγαλύτερου κόστους του εισιτηρίου του τρένου, που θα ήταν πολύ πιο ακριβό”.
Όσον αφορά την πρόβλεψη για την πορεία του ελληνικού τουρισμού φέτος, η διοίκηση της μεγαλύτερης εγχώριας αεροπορικής κάνει λόγο για σταθεροποιητικές τάσεις όσον αφορά την κίνηση από το εξωτερικό, με ελαφριά άνοδο για Αθήνα και ήπια πιθανή πτώση στην περιφέρεια.
Η ίδια η Aegean φέτος αυξάνει τη χωρητικότητά της κατά 5%, κατά 700 χιλ. θέσεις στο δίκτυο εξωτερικού, έναντι του 2018 (10,3 εκατ. προσφερόμενες θέσεις επί του συνόλου των 17,7 εκατ. προσφερόμενων θέσεων).
Το 2019 συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου στο εξωτερικό με σκοπό τη βελτίωση της συνδεσιμότητας προορισμών του εξωτερικού με την Ελλάδα, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με απευθείας συνδέσεις με πόλεις του εξωτερικού από τον Απρίλιο μέχρι και τον Οκτώβριο, αποτελεί βασικό στόχο του ομίλου.