Γράφει η «ξενοδόχος»
Σε έξι χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, θα εφαρμόσει ο ξενοδοχειακός κολοσσός της Wyndham το νέο υβριδικό μοντέλο για τη διεξαγωγή συνεδρίων στα ξενοδοχεία της.
«Όχημα» για το λανσάρισμα του νέου μοντέλου θα είναι η αλυσίδα Dolce του ομίλου, η οποία αποτελεί το brand του ξενοδοχειακού κολοσσού που φιλοξενεί κατά κόρον συνέδρια. Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία, Γερμανία, Βέλγιο και Δανία είναι οι πρώτες χώρες όπου θα εφαρμοστεί το νέο ‘’υβριδικό’’ μοντέλο προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις και να προσαρμοστεί η λειτουργία των ξενοδοχείων στη νέα κανονικότητα, με καινοτομίες σε live streaming υπηρεσίες, ειδικά διαμορφωμένα στούντιο απ’ όπου θα διοργανώνονται συζητήσεις, οι οποίες στη συνέχεια θα μεταδίδονται σε διαφορετικά σημεία και τα ίδια τα ξενοδοχεία Dolce ανά την Ευρώπη, εκεί όπου μπορεί να βρίσκονται οι σύνεδροι.
Στην Ελλάδα, στο συγκεκριμένο concept, συμμετέχουν τα δύο ξενοδοχεία Dolce που λειτουργούν στην χώρα μας, σε Αθήνα το Dolce Athens Attica Riviera, στην περιοχή της Βραυρώνας και το Akti Imperial Hotel & Convention Center Dolce by Wyndham στη Ρόδο.
Το Dolce Athens Attica Riviera θα κλείσει φέτος για το χειμώνα, ενώ το Akti Imperial Hotel & Convention Center Dolce by Wyndham πρόκειται να κλείσει την 1η Νοεμβρίου, όπως είχε προγραμματίσει εξ’ αρχής, σε μία προσπάθεια να στηρίξει τον τουρισμό του νησιού.
Σταδιακά και ανάλογα με το πώς θα πάει η πιλοτική εφαρμογή του νέου εγχειρήματος θα ενταχθούν και άλλα brands του ομίλου καθώς επίσης και άλλες γεωγραφικές περιοχές εκτός της Ευρώπης με στόχο να υπάρξουν μικρότερες απώλειες από τον συνεδριακό τουρισμό, από την στιγμή που δεν διαφαίνεται ακόμη η ανάκαμψη όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.
Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα από την πρώτη πανελλαδική έρευνα για τις επιπτώσεις της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης στην ελληνική αγορά συνεδρίων και εκδηλώσεων με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (ACVB) και του Γραφείου Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών της Θεσσαλονίκης (TCB).
Με βάση τα στοιχεία της έρευνας οργανωτές συνεδρίων και εκπρόσωποι χώρων εκδηλώσεων ανέφεραν μείωση τζίρου για το 2020 άνω του 75%, καθώς και μείωση επισκεπτών/συνέδρων από το εξωτερικό άνω του 90%.
Ως προς το μέλλον της συνεδριακής αγοράς με τη ματιά των επαγγελματιών:
- 60% των ερωτηθέντων προβλέπουν σημαντική μείωση των διοργανώσεων το επόμενο διάστημα
- Άνω του 50% των ερωτηθέντων προβλέπουν ότι οι ψηφιακές διοργανώσεις θα παραμείνουν, με αποτέλεσμα να επενδύουν στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και στην εκπαίδευση των στελεχών τους
- Άνω του 50% προβλέπει τη σταδιακή επανεκκίνηση των συνεδρίων με φυσική παρουσία, μετά το καλοκαίρι του 2021
- Άνω του 80% των ερωτηθέντων εστιάζει στην ανάγκη περαιτέρω οικονομικών ελαφρύνσεων με στόχο τη διατήρηση θέσεων εργασίας για την επιβίωση του κλάδου.