Aντοχή και ανθεκτικότητα έναντι των οικονομικών “κραδασμών” επέδειξαν τα ισχυρά brands Louis Vuitton και Dior υπό την ομπρέλα του ομίλου LVMH.
Tα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 10% σε οργανική βάση τους τελευταίους τρεις μήνες του περασμένου έτους, όπως ανακοίνωσε ο μεγαλύτερος προμηθευτής ειδών πολυτελείας στον κόσμο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.
Η αυτοπεποίθηση που εκφράζει η διοίκηση, «υποστηρίζει την άποψή μας ότι το 2024 θα μπορούσε να είναι μια ήπια αντί για μία παρά δύσκολη χρονιά ομαλοποίησης για την LVMH», είπε ο αναλυτής της Citigroup, Thomas Chauvet, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η έκρηξη μετά την πανδημία που για ένα διάστημα kaτάστησε τον LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) ως τον πιο πολύτιμο όμιλο, από πλευράς κεφαλαιοποίησης,της Ευρώπης έχασε τη δυναμική του το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους, καθώς ο πληθωρισμός εκτινάχθηκε. Πάρα ταύτα, τα αποτελέσματα της LVMH και του ιδιοκτήτη της Cartier, Richemont, νωρίτερα αυτό το μήνα καταδεικνύουν ότι τα ισχυρότερα brands, ήταν ανθεκτικ;a κατά την κρίσιμη εορταστική περίοδο.
Η μετοχή της LVMH σημείωσε άνοδο έως και 9,1% στις αρχές της διαπραγμάτευσης στο Παρίσι, καταγράφοντας την μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή άνοδο εδώ και σχεδόν δύο χρόνια. Η εταιρεία παραχώρησε τον τίτλο της πιο πολύτιμης εταιρείας της Ευρώπης στη δανέζικη φαρμακευτική Novo Nordisk A/S τον Σεπτέμβριο.