Πώς βλέπουν το μέτρο της έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ οι διαμεσολαβούντες ανά την Ελλάδα; Τι τους λένε οι πελάτες τους; Πόσο σημαντικό, εν τέλει, ήταν το κίνητρο αυτό που διεκδικούσε ο κλάδος; Το IW δίνει βήμα σε αναγνωρισμένους πράκτορες ανά την Ελλάδα.

Αντώνης Νάκας, Nakas Company

«Από τη στιγμή που η κυβέρνηση ανακοίνωσε το μέτρο, το ενδιαφέρον και οι απορίες των πελατών μας ενισχύθηκαν. Ήταν αναγκαίο να προσφέρουμε περαιτέρω ενημέρωση, για να αποσαφηνιστούν οι απορίες τους» αναφέρει ο κ. Αντώνης Νάκας από την Κοζάνη.

Και συνεχίζει:

«Στη Nakas Company αναλάβαμε πλήρως την ανάγκη αυτή, με αποτέλεσμα την αύξηση της εμπιστοσύνης τόσο των καινούργιων πελατών αλλά και του ήδη υπάρχοντος πελατολογίου. Στην πόλη της Κοζάνης, όπως και σε όλη την Ελλάδα, θεωρώ, η ανταπόκριση από τον κόσμο ήτανε θετική, η οποία, σε συνδυασμό με τη σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση, αύξησε σημαντικά τον κύκλο εργασιών μας στον κλάδο περιουσίας. Βέβαια, υπάρχει και ο κόσμος που είναι ακόμα επιφυλακτικός και συγκρίνει τη μείωση του ΕΝΦΙΑ με το κόστος ασφάλισής του. Στόχος δεν είναι η έκπτωση που επιφέρεται στον ΕΝΦΙΑ να καλύψει οικονομικά πλήρως το ασφαλιστήριο, αλλά να αποτελεί ένα κίνητρο για να ασφαλίσει την περιουσία του. Ζούμε σε μια σεισμογενή χώρα και η κλιματική αλλαγή, που αναπτύσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, οδηγεί συνεχώς σε μεγάλες φυσικές καταστροφές. Το βάρος, όμως, θα πρέπει να πέσει στον κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή ξεχωριστά. Έχουμε χρέος να ενημερώσουμε την κοινωνία και να καλλιεργήσουμε την ασφαλιστική συνείδηση, που θα έπρεπε να υπάρχει εδώ και χρόνια» καταλήγει ο κ. Νάκας.

Από το περιοδικό IW (Η φωνή της αγοράς: Πώς αποτυπώνεται στον μέσο πολίτη η έκπτωση της ασφάλισης κατοικίας στον ΕΝΦΙΑ)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ