Αύξηση παρουσιάζεται στη ζήτηση πολυτελών και υπερπολυτελών κρουαζιέρων τα τελευταία χρόνια – και η τάση αυτή δείχνει να συνεχίζεται. Οι εταιρείες κρουαζιέρας επενδύουν σε πολυτελή και υπερπολυτελή κρουαζιερόπλοια με περισσότερα από 46 πλοία αυτών των κατηγοριών να είναι σήμερα υπό κατασκευή σε ναυπηγεία ανά τον κόσμο, με παράδοση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Το ενδιαφέρον των διεθνών μέσων έχει τραβήξει το γεγονός ότι η Oceania Cruises, με την πρόσφατη παραγγελία δύο νέων κρουαζιερόπλοιων κατηγορίας Allura, που θα κατασκευαστούν στα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri με παράδοση το 2022 και το 2025 αντίστοιχα.
Το κόστος κατασκευής του κάθε πλοίου ανέρχεται στα 575 εκατ. δολάρια, με το αντίστοιχο κόστος ανά καμπίνα να φθάνει τις 480.000 δολάρια, ένα ποσό που ξεπερνά κατά 118.000 δολάρια το κόστος κατασκευής ανά καμπίνα των προηγούμενων παραγγελιών της εταιρείας.
Τα κρουαζιερόπλοια αυτά επισκέπτονται κοσμοπολίτικες τοποθεσίες, όπως το Κάπρι, η Ίμπιζα, οι Κάννες, το Πόρτο Τσέρβο και το Μόντε Κάρλο στη Μεσόγειο, την άγρια φύση της Παταγονίας ή της Αφρικής, τα Φιόρδ της Νορβηγίας και της Χιλής αλλά και την Ελλάδα, αφού φέτος η Oceania Cruises θα πραγματοποιήσει και μια σειρά από κρουαζιέρες με προσεγγίσεις στον Πειραιά, τα Χανιά, την Κέρκυρα, το Γύθειο, το Κατάκολο, τη Μύκονο, τη Ρόδο και τη Σαντορίνη.