Στην Baristi Speciality Coffee οι εξελίξεις είναι συνεχείς και μεγάλες. Ο Παναγιώτης Ανδρεσάκης, ιδιοκτήτης, μοιράζεται τις σκέψεις του, κάνει τον δικό του απολογισμό και ετοιμάζεται να γιορτάσει την πρώτη χρυσή δεκαετία της εταιρείας του.
Τα Baristi Speciality Coffee, με σύγχρονο και υψηλής αισθητικής design καταστημάτων, μοναδικά προϊόντα σε μεγάλη ποικιλία και προσεγμένο τρόπο σερβιρίσματος, αλλάζουν τα δεδομένα στο franchise των street coffee shops. Η εταιρεία ξεκίνησε από τον Παναγιώτη Ανδρεσάκη το 2013 –διαθέτοντας ήδη πολυετή εμπειρία στον χώρο του καφέ– με ένα κατάστημα στην Αμφιάλη. Το 2015, δημιουργήθηκε το πρώτο franchise κατάστημά της στον Πειραιά, με το δίκτυό της να μεγαλώνει συνεχώς και μέχρι σήμερα να αριθμεί 18 καταστήματα σε στρατηγικά σημεία, που επιλέχθηκαν προσεκτικά και αποτελούν συνώνυμο του καφέ στις περιοχές όπου δραστηριοποιούνται. «Αυτήν τη στιγμή, βρισκόμαστε στα 18 καταστήματα σε Αττική και Κόρινθο. Είναι σίγουρα ένα νούμερο που σκοπεύουμε να ανεβάσουμε. Αλλά για εμάς η ποιότητα παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την ποσότητα. Συνεπώς, θέλουμε υγιείς επιχειρήσεις, με χαρούμενο προσωπικό και ικανοποιημένους πελάτες» υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας.
Το κομμάτι του franchise, όπως και ο ίδιος παραδέχεται, είναι κάτι δύσκολο, καθώς «ευτυχώς ή δυστυχώς, όλοι οι άνθρωποι διαφέρουν». «Δουλειά δική μας είναι να επιλέξουμε ανθρώπους ικανούς να εξελιχθούν και όλοι μαζί να πάμε ένα βήμα παραπέρα. Με τη σωστή καθοδήγηση, ξεκάθαρα “όρια” και αυστηρά guidelines, μπορούμε να δεσμεύσουμε στο μέγιστο, πως όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, λειτουργούμε με τακτική “ομοιομορφίας”, κοινής λογικής και φιλοσοφίας, που απώτερο σκοπό έχει πρώτα την ικανοποίηση των επισκεπτών και έπειτα την κερδοφορία των επιχειρήσεων» επισημαίνει και συνεχίζει: «Έχοντας αναπτύξει ίσως το δυναμικότερο supply management πλάνο στον χώρο του coffee franchise, αλλά παράλληλα και με τη βοήθεια των έμπειρων trainers, βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό του συνεργάτη μας,από την αρχή ως το τέλος. Καθοδήγηση από τα πρώτα βήματα έως και υποστήριξη ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες που μπορεί να προκύψουν. Το αίσθημα σιγουριάς που έχουν οι συνεργάτες μας είναι το σημαντικότερο εφόδιο στην πορεία των επιχειρήσεων».
Περισσότερα στο coffeemag.gr