Νέες στρατηγικές κινήσεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και υψηλές επενδύσεις ετοιμάζει η Public, την επόμενη ημέρα, θέτοντας ως στόχο να αποτελέσει τον #1 ecommerce retailer στη χώρα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Public–MediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε σχετικά: «Το Public είναι ο #1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη #1 θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.»
Νέα οργανωτική δομή
Μέσα σε ελάχιστο διάστημα η εταιρεία διαμόρφωσε καταλλήλως την οργανωτική της δομή και δημιούργησε δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce Business Unit και Retail Business Unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά. Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει αναλάβει τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.
Ραγδαία Ανάπτυξη του Public Marketplace
Σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και να προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Όσον αφορά τον μετασχηματισμό της εταιρείας θα υποστηριχτεί με μεγάλο πλάνο επενδύσεων, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce & marketplace, supply chain, υποδομές και νέες τεχνολογίες. Την επόμενη διετία το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 26 εκατ. ευρώ.