Ελάχιστη δουλειά για τα ανασφάλιστα γίνεται σε σχέση με ό,τι αναμένονταν δηλώνει στο Insuranceworld.gr στέλεχος της αγοράς που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. 

της Ελενας Ερμείδου

Σίγουρα κάποιοι προσήλθαν στα ταμεία να ασφαλίσουν τα οχήματα τους, ωστόσο σχολιάζοντας παράλληλα και την παραγωγή ασφαλίστρων του κλάδου αυτοκινήτου, ο ίδιος τονίζει ότι ούτε τα ασφάλιστρα από τα ανασφάλιστα κατάφεραν να γυρίσουν την πτωτική τάση τού.

Ολες, πάντως οι ασφαλιστικές έχουν φροντίσει να έχουν καλύψεις από ανασφάλιστο όχημα σε περίπτωση που προκαλέσει σύγκρουση.

Για να λειτουργήσουν οι καλύψεις που δίνουν οι ασφαλιστικές θα πρέπει το ασφαλιστήριο να είναι σε ισχύ, να κληθεί η τροχαία στο σημείο που έγινε το συμβάν και να καταγραφεί ότι το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο. Με την ολοκλήρωση της εξέτασης από την τροχαία ο οδηγός του ανασφάλιστου που ευθύνεται για το ατύχημα οφείλει να αποδεχτεί την υπαιτιότητα του να την υπογράψει.

Στην περίπτωση που παρέχεται φροντίδα ατυχήματος πρέπει να κληθεί η υπηρεσία, να καταγραφεί το συμβάν και να υπογραφεί αρνητική δήλωση.

Ρόλο στην κάλυψη των ζημιών έχει το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτου, ωστόσο η διαδικασία αποζημίωσης είναι επίπονη και χρονοβόρα καθώς ενδέχεται να διαρκέσει μέχρι και δύο χρόνια.

Τα προβλήματα του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτου

Ας σημειωθεί ότι το Επικουρικό Κεφάλαιο επί σειρά ετών παρουσιάζει προβλήματα τα οποία μέσα στο 2018 έπρεπε να επιλυθούν.

H ασφαλιστική αγορά επεξεργάζονταν σχέδιο εξυγίανσης των οικονομικών του, το οποίο θα το υπέβαλλε στην Τράπεζα της Ελλάδος για έγκριση και στην συνέχεια με την σειρά η ΤτΕ στο Υπουργείο Οικονομικών. Τα σχέδια κωλυσιεργούν και απόφαση ακόμα δεν έχει ληφθεί.

Τα επίμαχα σχέδια εξυγίανσης του Επικουρικού περιείχαν και την λύση του Run Off για μέρος των υποχρεώσεων του και όπως λέγεται το ρόλο του Συμβούλου στην υπόθεση την είχε αναλάβει η PwC.

Ενδιαφέρον για την υπόθεση, όπως είχε συζητηθεί επέδειξε η DARAG όπου και εξέτασε την περίπτωση χωρίς όμως να βγει λευκός καπνός.