Σήμερα, οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους πρέπει να εξελίσσονται για να αντιμετωπίζουν τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να υπερέχουν έναντι του ανταγωνισμού.
Είτε πρόκειται για νεοσύστατες επιχειρήσεις, είτε για εταιρείες με μακροχρόνια παρουσία στην αγορά, η υιοθέτηση των νεότερων ψηφιακών τεχνολογιών, τάσεων και επιχειρηματικών μοντέλων αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την επιχειρηματική ανάπτυξη και την προσαρμογή στην αγορά.
Η πρόσφατη εμπειρία της νόσου Coronavirus (COVID-19) έδειξε ότι οι εμπορικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου δεν είναι απλώς επιλογή, αλλά αναγκαιότητα.
Οι ειδικοί προβλέπουν ότι οι παγκόσμιες δαπάνες για στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού θα ανέλθουν σε σχεδόν 2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του 2022. Αυτό αντικατοπτρίζει μια τεράστια δαπάνη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.
Στην Ελλάδα σήμερα κάθε επιχείρηση θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις αλλαγές του οικονομικού τοπίου και να επιβιώσει, ή ακόμα και να καινοτομήσει, επενδύοντας σε μια στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού. Πρακτικά, αυτό μεταφράζεται με τη διαδικτυακή παρουσία ή/και με τη δυνατότητα διεξαγωγής ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του διαδικτύου.
H Aboutnet με 20ετή εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων και ιστοσελίδων, μπορεί να δημιουργήσει για κάθε επιχείρηση μία λειτουργική ιστοσελίδα υψηλών προδιαγραφών ή ακόμα και ένα e–shop, για να μπορούν οι πελάτες να αγοράζουν online τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα για κάθε είδους εμπορική δραστηριότητα.
Για ποιους λόγους είναι απαραίτητη η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό;
1. Οι σύγχρονοι καταναλωτές χρησιμοποιούν στη συντριπτική τους πλειοψηφία smartphones. Αυτό αναδεικνύει μια νέα αντίληψη της σημερινής mobile-centricνοοτροπίας. Η επένδυση σε ιστοσελίδες και e shops και η προσέλκυση κοινού στο διαδίκτυο με ψηφιακά εργαλεία, από εφαρμογές έως σελίδες προορισμού βελτιστοποιημένες για κινητά και περιεχόμενο κοινωνικών μέσων, ενισχύουν το ποσοστό παραγωγικότητας, συμμετοχής και αφοσίωσης των χρηστών και, ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται η ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
2. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν στο διαδίκτυο τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες με την υψηλότερη βαθμολογία. Με την πλειοψηφία των καταναλωτών να λαμβάνουν τις αποφάσεις τους μέσω του διαδικτύου, η διασφάλιση προσβασιμότητας ενός καταστήματος στο διαδίκτυο συνεπάγεται αύξηση των πωλήσεων και συνολική ανάπτυξη της επιχείρησης.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η τρέχουσα επαγγελματική δυναμική.
Σε μια προσπάθεια να εναρμονιστούν με τον ψηφιακό κόσμο, η συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεων, σε όλους τους τομείς επενδύει, πλέον στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) αποτελεί κεντρικό παράγοντα στις ψηφιακές επιχειρηματικές στρατηγικές, με την υψηλή τεχνολογία να ηγείται όλων των άλλων βιομηχανιών. Για μια μέση επιχείρηση συχνά αρκεί η παρακολούθηση των τάσεων του IoT και των αναδυόμενων ψηφιακών τεχνολογιών για να επιτευχθεί η εκτίμηση του οφέλους για τις επιχειρήσεις.
Οι δυνατότητες του ψηφιακού μετασχηματισμού
Με την ανάπτυξη να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα, η επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό αποτελεί αναμφίβολα σημείο καμπής για το μέλλον μιας επιχείρησης. Οι ψηφιακές τεχνολογίες γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένες. Εν ολίγοις, μια ψηφιακή στρατηγική δεν αποτελεί πλέον επιλογή. Αποτελεί μονόδρομο για κάθε επιχείρηση που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.
Σήμερα, περισσότερο από το μισό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι κάτω των 30 ετών. Για το λόγο αυτό, οι επιχειρήσεις είναι σε πορεία αναβάθμισης των παραδοσιακών στρατηγικών μάρκετινγκ προκειμένου να προσελκύσουν τη νέα γενιά καταναλωτών. Είναι σημαντικό συνεπώς για τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες ώστε να περιλαμβάνουν σωστή στόχευση κοινού, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του, τις συνήθειές του, τη γεωγραφική του θέση, το φύλο, την ηλικία κ.λπ.
Εν κατακλείδι, η ψηφιακή μετάβαση μπορεί να είναι κερδοφόρα για κάθε επιχείρηση σε πολλά επίπεδα: βοηθά στην προσαρμογή των αναλογικών συστημάτων σε ψηφιακά, προσθέτει περισσότερη αξία στη σχέση με τους πελάτες, εξοικονομεί χρήματα και ενώ παράλληλα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν και να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται σε ολοένα και μεγαλύτερο και διερευνώμενο πελατολόγιο.
Μην διστάσετε να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας, με έναν ιστότοπο που εμφανίζεται πρώτος στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ή με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που διενεργεί γρήγορες και ασφαλείς πωλήσεις.