Η ΑΜΒΥΞ η παλαιότερη εταιρία του Κλάδου των Αλκοολούχων επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά την ηγετική της θέση επιδεικνύοντας ισχυρά αντανακλαστικά. Αντικατέστησε με τον καλύτερο και ταχύτερο τρόπο τα προϊόντα του οίκου Bacardi ενισχύοντας τη θέση της με την ενσωμάτωση ολόκληρου του χαρτοφυλακίου του εμβληματικού Οίκου Moët-Hennessy (με την super premium βότκα Belvedere, τις σαμπάνιες Veuve Clicquot και Krug, το ρούμι Eminente, την τεκίλα Volcan και τα ουίσκυ Ardbeg & Glenmorangie), της Proximo (με την market leader τεκίλα Jose Cuervo, το Ιρλανδέζικο ουίσκι Bushmills, την super premium τεκίλα 1800 και το ρούμι Kraken) και της Charter Brands (με το τζιν Langley’s και το ρούμι Nusa Cana).

Απομονώνοντας τις προσθήκες και καταργήσεις του χαρτοφυλακίου, δηλαδή σε απόλυτα και συγκρίσιμα προϊόντα, οι πωλήσεις το 2021 κατέγραψαν επίπεδο ρεκόρ με αύξηση +10% έναντι του 2019, σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Πιο αναλυτικά οι πωλήσεις το 2021, παρουσίασαν αύξηση +12%, και ανήλθαν σε ποσό €98.080 χιλ. (€68.890 άνευ Ε.Φ.Κ και αύξηση +18%), έναντι €87.384 χιλ. για το 2020 (€58.471 άνευ Ε.Φ.Κ), παρόλες τις έντονες ελλείψεις λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας στην παγκόσμια παραγωγή. Το αποτέλεσμα αυτό αντικατοπτρίζει την συνεχή προσπάθεια της ΑΜΒΥΞ να ενισχύσει το αποτύπωμά της στην αγορά, αυξάνοντας έτσι τις πωλήσεις της παρά τις επιπτώσεις που έχει αποφέρει η πανδημία.

Χαρακτηριστικό στοιχείο, πέραν της θεαματικής βελτίωσης της κερδοφορίας, αποτελεί η ιδιαίτερα υγιής εικόνα που παρουσιάζει ο Ισολογισμός της Εταιρίας, με τον καθαρό δανεισμό να καθίσταται αρνητικός καθώς τα χρηματικά διαθέσιμα υπερκαλύπτουν τις δανειακές υποχρεώσεις που βρίσκονται σε μηδενικό επίπεδο. Επιπρόσθετα οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερκαλύπτονται κατά 2,5 φορές από τα κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού, δημιουργώντας ένα συμπαγή δείκτη ευρωστίας για την επίτευξη των μελλοντικών στρατηγικών της πλάνων.

Το 2022 ξεκίνησε πολύ δυναμικά για την ΑΜΒΥΞ, δίνοντας την αισιοδοξία ότι θα εξελιχθεί σε έτος νέου ιστορικού ρεκόρ σε κύκλο εργασιών και κερδοφορίας. Η πρόβλεψη βασίζεται στα θεαματικά αποτελέσματα πωλήσεων της περιόδου Ιαν-Σεπτ 2022 και παρόλη την μερική εξισορρόπηση από τις γεωπολιτικές- και κατά συνέπεια οικονομικές – αναταράξεις και τις αναμενόμενες συνέπειες στην κατανάλωση κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Ο Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, δήλωσε: «Οι στρατηγικές μας επιλογές και οι προτεραιότητες που θέσαμε για το 2021 μας δικαίωσαν απόλυτα. To 2021 ήταν μια χρονιά που επενδύσαμε δυσανάλογα, τόσο στην ανάπτυξη των μαρκών με αυξημένα κονδύλια υποστήριξης προς το εμπόριο και τον καταναλωτή, ενδυναμώσαμε τον οργανισμό με αύξηση +10% στις θέσεις εργασίας και εξελίξαμε συστήματα και λειτουργίες για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας μας. Θεωρούμε ότι η εξαιρετική ανάκαμψη του 2021, και η πορεία του 9μήνου, μας έχει τοποθετήσει σε τροχιά ώστε το 2022 να αποτελέσει χρονιά ιστορικού ρεκόρ στα 105 χρόνια λειτουργίας μας, αλλά και θέτει τις καλύτερες βάσεις για τη συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της ΑΜΒΥΞ ως την μεγαλύτερη Εταιρία αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ