Η αλυσίδα καφέ Mikel είδε τις πωλήσεις της να καταγράφουν μείωση.
Η γνωστή αλυσίδα, που επεκτάθηκε με γρήγορους ρυθμούς τα τελευταία χρόνια, έχασε περίπου 1 εκατ. ευρώ από τον τζίρο της το 2017 και περί τα 2 εκατ. ευρώ σε σχέση με το τζίρο του 2014.
Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα οικονομικά μεγέθη της αλυσίδας, το 2017 οι συνολικές της πωλήσεις ανήλθαν στα 1,62 εκατ ευρώ έναντι 2,59 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση 37,42%. Το 2015 οι πωλήσεις της αλυσίδας ήταν 3,3 εκατ. ευρώ ενώ το 2014 στα 3,4 εκατ. ευρώ.
Το κόστος πωλήσεων ανέρχεται σε 837 χιλ. ευρώ μειωμένο κατά 3,79% σε σχέση με την περυσινή χρονιά (870 χιλ. ευρώ). Σημαντική είναι και η μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 54,42%, καθώς το μεικτό κέρδος υποχώρησε σε 785 χιλ. ευρώ από 1,7 εκατ. ευρώ το 2016.
Τα Mikel, η αλυσίδα – φαινόμενο όπως την έχουν χαρακτηρίσει πολλοί, λόγω της ραγδαία ανάπτυξης της εν μέσω κρίσης, ξεκίνησε από ένα κατάστημα στη Λάρισα και σήμερα έχει καταφέρει να αριθμεί ένα δίκτυο 190 καταστημάτων.