Μετά την ολοκλήρωση πολύμηνων διαδικασιών, η INTRAFASHION GROUP S.A, κάτοχος του ευρέως αναγνωρισμένου σήματος γυναικείας μόδας “PINK WOMAN” ανακοινώνει επίσημα την εξαγορά του συνόλου των μετοχών του ομίλου από τον Δημήτρη Ματεμτζή, μέχρι πρόσφατα Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας.
Η Εταιρεία διαθέτει περίπου 100 καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ιταλία, Κύπρο, Μάλτα και άλλες χώρες), τόσο ιδιόκτητα, όσο και με συνεργασίες Franchise και ακολουθεί μια πλήρως καθετοποιημένη δομή λειτουργιών, από το σχεδιασμό ως και το σημείο πώλησης. Απασχολεί περισσότερα από 250 άτομα και ο ετήσιος κύκλος εργασιών της αγγίζει τα 30 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα βραβεύτηκε ως “Greek Fashion Brand of the Year” από τον αναγνωρισμένο θεσμό «Best in Fashion 2020”.
Ο νέος ιδιοκτήτης του ομίλου INTRAFASHION και όπως σημειώθηκε -μέχρι πρόσφατα- Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Δημήτρης Ματεμτζής, αποτελεί καταξιωμένο υψηλόβαθμο στέλεχος με πορεία άνω των 25 ετών σε επιτελικές θέσεις σε πολυεθνικούς Ομίλους όπως η L’ OREAL, η CHAMPION, και η HANES BRANDS Inc, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο εντυπωσιακό track record του καταγράφεται, μεταξύ άλλων, ότι από τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου Νοτίου Ευρώπης και Μέσης Ανατολής της Champion κατόρθωσε να εδραιώσει την Αμερικανική Μάρκα Αθλητικών Ειδών σε ηγέτιδα δύναμη σε πάνω από 15 χώρες, συμμετέχοντας στη Διοικητική ομάδα που σχεδίασε και υλοποίησε την εξαγορά του Ευρωπαϊκού της βραχίονα από την HBI Inc. για ένα τίμημα που ξεπέρασε τα 260 εκ.$.
Σε κοινή τους δήλωση ο νέος ιδιοκτήτης Δημήτρης Ματεμτζής και ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της PINK WOMAN για πάνω από 15 χρόνια Παύλος Χατζηπαυλίδης ανέφεραν: «Με αυτή την αμοιβαίως επωφελή συμφωνία διασφαλίζεται η απρόσκοπτη συνέχεια και ανάπτυξη της Εταιρείας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε αγορές του εξωτερικού, η οποία στηρίζεται στην ομάδα των στελεχών της, στους αξιόλογους συνεργάτες της και φυσικά στην ισχυρή κεφαλαιακή της επάρκεια, ιδίως σε περιόδους όπως αυτή που η αγορά παγκοσμίως αντιμετωπίζει. Το 5ετές αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από τις αρχές του 2020 και εξελίσσεται ανεξαρτήτως της επίδρασης της πανδημίας, στοχεύοντας να σπάσει το «φράγμα» των 50 εκ. ευρώ με έμφαση στην οργανική ανάπτυξη, την καινοτομία, την τεχνολογία και την εξωστρέφεια».