Τις επιπτώσεις, αλλαγές, προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες που συνεπάγεται η είσοδος του Covid-19 στην επιχειρηματική δραστηριότητα, οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου σκιαγραφεί ενδελεχώς σε μελέτη της η IRA MEDIA επικεντρώνοντας την ανάλυσή της σε τέσσερα βασικά σημεία:

  • τις ραγδαίες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες σε καίριες αγορές
  • την δραστική άνοδο της τηλεόρασης και των εκπομπών που επηρεάζουν το κοινό
  • την κρίση ως ευκαιρία για πραγματικό ψηφιακό μετασχηματισμό
  • τις βέλτιστες πρακτικές για το παρόν και το μέλλον των brands εν μέσω κορωνοϊού

Η πορεία των μέτρων για τον Κορωνοϊό στην Ελλάδα

Τέσσερις είναι, σύμφωνα με την μελέτης, ικομβικές φάσεις που ορίζουν την επιρροή του ιού στην καταναλωτική συμπεριφορά από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος έως σήμερα που διανύουμε την φάση τα αποκλιμάκωσης των μέτρων.

Η ψυχολογία του κόσμου με την εμφάνιση του ιού στη χώρα

Οι πρώτες αντιδράσεις υποδηλώνουν έντονη ανησυχία

Αναμενόμενη αύξηση στην αγορά του super market

Το panic buying κάνει την εμφάνισή του από την 1η εβδομάδα αυξάνοντας επισκεψιμότητα και πωλήσεις κυρίως σε καταστήματα κοντινής απόστασης από το σπίτι

Ο φόβος οδηγεί σε αλλαγή αγοραστικής συμπεριφοράς

Δημιουργία αποθεμάτων στο σπίτι, στροφή στα ντόπια και τα συσκευασμένα προϊόντα

Η αύξηση πωλήσεων Σούπερ Μάρκετ σε αριθμούς (Φάση Α)

Πωλήσεις FMCG την εβδομάδα του 1ου κρούσματος vs. αντίστοιχη περίοδο 2019

Σημαντική αύξηση των προωθητικών ενεργειών

Το σούπερ μάρκετ πρωτοστατεί στις προσφορές αξιοποιώντας τις αυξημένες αγορές

Ραγδαία αύξηση και στα φαρμακεία

Οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση καταδεικνύουν τον πανικό που υπήρξε τις πρώτες μέρες μετά την ανακοίνωση του πρώτου κρούσματος

Η ανάγκη για προφύλαξη από επαφές οδηγεί στο e-commerce

Τα νούμερα ανεβαίνουν σταθερά με το online σούπερ μάρκετ να βλέπει πρώτο την έντονη διαφορά

Σε 12 μόλις μέρες αλλάζει ραγδαία το τοπίο των πόλεων

Οι κοινωνικές δραστηριότητες παγώνουν, ενώ όσες παραμένουν αποκτούν ανέπαφη διάσταση

  • Τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια είναι τα πρώτα που κλείνουν
  • Η μία μετά την άλλη οι εκδηλώσεις ακυρώνονται (Φεστιβάλ, Συναυλίες, Εκθέσεις, Συνέδρια κ.τλ.)
  • Επίσης μουσεία, θέατρα, κινηματογράφοι κατεβάζουν ρολά
  • Ανακοινώνεται το υποχρεωτικό κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων από 18/03
  • Τα delivery κάνουν χρυσές δουλειές, αλλά η διαδικασία παραλαβής/παράδοσης των παραγγελιών γίνεται με μάσκες, γάντια και χωρίς υπογραφές

Η καμπάνια “Μένουμε σπίτι” βγαίνει on air και γίνεται viral

Celebrities και απλός κόσμος συντάσσεται στο μήνυμα για αυτοπεριορισμό μέσα σε λίγες ώρες

Το μήνυμα “Μένουμε σπίτι” διαδίδεται παντού και γίνεται πράξη

Στο πλαίσιο της συλλογικής ευθύνης οι περισσότεροι προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες

Οι περισσότεροι προετοιμάζονται για 2μηνης διάρκειας κρίση

Όσο τα μέτρα αυστηροποιούνται ο κόσμος αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα της κατάστασης

Οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο ευσυνείδητοι

Η λήψη προληπτικών μέτρων γίνεται πλέον απαραίτητο όπλο για τους περισσότερους

Το σούπερ μάρκετ βγαίνει νικητής στη μάχη με τον κορωνοϊό

Οι καταναλωτές δεν χάνουν την πίστη τους στον κλάδο που τους στηρίζει κατά κύριο λόγο στην κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία

Το e-commerce ήρθε για να μείνει σε αυτήν την κρίση

Oι καταναλωτές ξεκάθαρα προτιμούν πια τα online σούπερ μάρκετ & φαρμακεία

Οι καταναλωτές και στο e-commerce λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο

Δείχνουν να προτιμούν γνωστά e-commerce brands όπως θα έκαναν και στα φυσικά καταστήματα με τα επώνυμα προϊόντα

Αλλαγές και στις διατροφικές συνήθειες λόγω κορωνοϊού

Σχεδόν οι μισοί επισκέπτες (47%) του σούπερ μάρκετ αγοράζουν προϊόντα για 2 νοικοκυριά

Οι τάσεις στα Media στην Ελλάδα και τον κόσμο

Η τηλεόραση στην Ελλάδα ανεβαίνει και κυρίως η ενημέρωση 26/02 – 25/03/2020 vs. 2019

Οι παγκόσμιες τάσεις στο Digital στη χρήση συσκευών

Η χρήση του κινητού απογειώνεται τις μέρες της καραντίνας

Οι παγκόσμιες τάσεις στο Digital στη χρήση συσκευών

Μετά το κινητό ακολουθούν το laptop και το desktop, ενώ και η Smart TV έχει εντυπωσιακά υψηλά νούμερα

Διεθνείς τάσεις

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επωφεληθούν άμεσα από τις ευκαιρίες που δημιουργούνται

Κορωνοϊός – Η επόμενη μέρα Μια νέα πραγματικότητα ξημερώνει για την ανθρωπότητα

Δείτε ολόκληρη την μελέτη της IRA MEDIA

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ