Τα ξενοδοχεία Aldemar Οlympian Village και Aldemar Knossos Royal του ομώνυμου ξενοδοχειακού ομίλου αξιολόγησε με βάση την υπηρεσία Safe Restart η TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Η αξιολόγηση ενός από τους μεγαλύτερους και πιο δημοφιλείς τουριστικούς ομίλους της χώρας αποτελεί επιστέγασμα της πολυετούς συνεργασίας ανάμεσα στην TÜV HELLAS (TÜV NORD) και την Aldemar Resorts και ταυτόχρονα αποτελεί μια ακόμη «ψήφο εμπιστοσύνης» για την υπηρεσία Safe Restart, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία Safe Restart πραγματοποιείται μόνο σε ξενοδοχεία που βρίσκονται εν λειτουργία ενώ ο Φορέας Πιστοποίησης παρέχει την υπηρεσία σε τιμές κόστους, ως έμπρακτη απόδειξη της υποστήριξης στον δοκιμαζόμενο τουριστικό κλάδο. Επιπλέον, η υπηρεσία έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
O Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts τόνισε πως:
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, αλλά πρέπει και να φαίνεται. Σε συνέχεια της εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης προχωρήσαμε σε πιστοποίηση από την TUV Hellas με το πιστοποιητικό Safe Restart. Μια διάκριση, με σημερινά δεδομένα, απαραίτητη για την ενημέρωση του επισκέπτη που αναζητεί το απόλυτο στην τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής και ασφάλειας στην περίοδο του κορωνοϊού.
Η Uxue Azpiroz της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά:
Η συνεργασία μας ξεκίνησε με την πιστοποίηση των συστημάτων διαχείρισης ασφάλειας των τροφίμων το 2004 και μέχρι σήμερα η συνεργασία έχει επεκταθεί με διεξαγωγή σεμιναρίων κατάρτισης των στελεχών, στα συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης όπου πάντα η ΑLDEMAR RESORTS ήταν πρωτοπόρος με την δράση MARE VERDE, στις τεχνικές επιθεωρήσεις του εξοπλισμού όπως ανελκυστήρες, παιδικές χαρές και water parks, καθώς επίσης και στις επιθεωρήσεις κατάταξης σε Αστέρια του συνόλου των μονάδων του Ομίλου ALDEMAR RESORTS. Η αξιολόγηση «Safe Restart» , ήρθε ως επισφράγισμα της δέσμευσης της διοίκησης και του συνόλου των στελεχών του Ομίλου στη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και φυσικά στην ικανοποίηση των πελατών.