Για την πορεία του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και το ιστορικό των προβλημάτων που αντιμετώπισε το έργο στο παρελθόν μίλησε από τη Θεσσαλονίκη, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου.
Νωρίτερα, ο επικεφαλής της Άκτωρ συνόδευσε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα, και τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νίκο Ταχιάο στην επιθεώρηση των εργασιών απελευθέρωσης των χώρων του εργοταξίου στον σταθμό “Βενιζέλου” και παράδοσης στην κυκλοφορία των οδών Εγνατία και Βενιζέλου.
Ο κ. Εξάρχου ανέτρεξε στο ιστορικό της αρχικής ανάθεσης του έργου πριν από 18 χρόνια, το οποίο έχει ταλαιπωρήσει για χρόνια τους Θεσσαλονικείς, όλες τις κυβερνήσεις και όλους τους αναδόχους, σε εργολήπτη, για τον οποίον οι πάντες τότε γνώριζαν ότι δεν μπορούσε να το υλοποιήσει.
- “Είναι δυνατόν να ανατίθενται δύσκολα έργα σε εργολάβους που δεν έχουν την τεχνική επάρκεια ή την οικονομική ικανότητα να τα καταφέρουν;”
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Άκτωρ, η μόνη πρόνοια του τότε αναδόχου ήταν να εισπράξει την προκαταβολή για να καλύψει άλλες – και ξένες προς το έργο – οικονομικές υποχρεώσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν να μην ξεκινήσει το έργο, η πόλη να ταλαιπωρείται και, όταν εκείνος έφτασε στην οικονομική κατάρρευση, οι τράπεζες να μην τον αφήνουν να πτωχεύσει.