της Ελενας Ερμείδου

Το ερώτημα μου είναι αν καταλαβαίνουμε ότι κάνουμε αυτά που κατηγορούμε, ή κατηγορούμε για να μην μας πιάσουν ότι τα κάνουμε εμείς.

Τελευταία η τάση είναι να ακούμε και να μην διασταυρώνουμε. Όπως ακριβώς κάνουμε στο έξυπνο κινητό μας, ακούμε ένα ήχο, βλέπουμε μία εικόνα, την αποδεχόμαστε και προχωράμε, δεν εξετάζουμε, ακολουθούμε.

Πόσο σημαντικό είναι για τις ασφαλιστικές, ο πελάτης και οι υπηρεσίες που δίνουν στον πελάτη; Πόσο σημαντική είναι η εικόνα μίας ασφαλιστικής στην κοινωνία; Το ερώτημα είναι ρητορικό. Η απάντηση προκύπτει χωρίς σκέψη.

Οι ασφαλιστικές θέλουν να δώσουν στον ασφαλισμένο ότι έχει ανάγκη. Και αν μιλήσουμε για την υγεία να καλύψουν τα κενά που προκάλεσε η οικονομική κρίση με την μείωση των δημόσιων δαπανών.  Ει δυνατόν ο ασφαλισμένος να μην πληρώνει δύο φορές για το κόστος της υγείας του, δηλαδή το δημόσιο και τις ιδιωτικές. Να μην πληρώνει από την τσέπη του λεφτά. Αυτό ακούμε από όλους. Από τις ασφαλιστικές, τον ΙΟΒΕ, την ΕΑΕΕ.

Οι ασφαλιστικές επίσης θέλουν να αυτοματοποιήσουν ορισμένες υπηρεσίες τους, disrupt το λένε, είναι η λέξη της μόδας. Συνεργαζόμενες με εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν και βγάζουν καινοτόμα προϊόντα. Άλλη μία λέξη που είναι της μόδας, χωρίς να έχει προδιαγραφές. Έρευνα και ανάπτυξη ονομάζονταν λίγα χρόνια πριν, και ονομάζεται και τώρα στις οργανωμένες επιχειρήσεις που δίνουν χρήμα στο τομέα αυτό και θέτουν βάσεις για να προχωρούν.

Και, ας έλθουμε στο προκείμενο. Αυτοματοποίηση και τεχνολογία σημαίνει υψηλότερο κόστος για τον πελάτη, χαμηλότερο για τις επιχειρήσεις και με υψηλότερα κέρδη; Μιλώ για τα 5ψήφια που καλούνται να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλισμένοι, για να βγάλουν άκρη με την υγεία τους.  Τρία λεπτά αναμονή από το κινητό 7 ευρώ; Και μέχρι να βγάλεις άκρη;

Πρέπει να έχεις άκρες δηλαδή και στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα για να σου πουν ότι δικαιούσαι να απαιτήσεις σε ομαδικά συμβόλαια και υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας που δεν χρεώνουν;

Η υγεία είναι ένας τομέας που χρήζει σοβαρών βελτιώσεων. Παράγοντες όπως είναι η ποιότητα της επικοινωνίας και ο τρόπος επικοινωνίας είναι κρίσιμοι. Αφού το ξέρουν καλά οι ασφαλιστικές, το λένε και το ακούμε, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι αναντικατάστατοι, το είδαμε και στα αποτελέσματα παραγωγής της ΕΑΕΕ.

Οι ‘εργολάβοι’ είναι άλλο επάγγελμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ