του Βάιου Κρόκου

Είναι πολλά χρόνια στην αγορά. Με πλούσιες εμπειρίες και εξειδίκευση από διάφορες θέσεις που έχει υπηρετήσει στον ασφαλιστικό κλάδο.

 Ο λόγος για τον κ. Κωνσταντίνο Σεμερτζόγλου, εμπορικό διευθυντή της Groupama Ασφαλιστικής, ο οποίος περιγράφει τα πρώτα του βήματα στον κλάδο και το νέο τοπίο σήμερα για έναν ασφαλιστή.

 Υπογραμμίζει βασικές πτυχές της αγοράς που έχουν αλλάξει με τα χρόνια και άλλες που παραμένουν ίδιες. Θέτει το ζήτημα των κινήτρων για την ανάπτυξη της αγοράς, όμως δεν θα πρέπει να αποτελούν προϋπόθεση, όπως τονίζει.

 Παρά την τρέχουσα δυσμενή συγκυρία, παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς και της εταιρείας του, περιγράφοντας τη στρατηγική και τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η Groupama, τις υπηρεσίες και τα οφέλη που έχουν συνεργάτες και πελάτες, με όχημα, μεταξύ άλλων, τη μετάβαση σε έναν κόσμο περισσότερο ψηφιακό.

 Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα όμως της Groupama, με παρουσία 94 ετών πλέον στην Ελλάδα, είναι τα στελέχη της, όπως υπογραμμίζει ο κ. Σεμερτζόγλου.

iw? Πείτε μας δυο λόγια για την πορεία σας στον ασφαλιστικό κλάδο. Πώς ήταν η εικόνα όταν πρωτογνωρίσατε την αγορά; Τι θετικά κρατάτε από τα πρώτα βήματα;

απ. Η γνωριμία μου με τον κλάδο μας ξεκινά το 1996, όταν και ξεκίνησα ως part-time ασφαλιστικός σύμβουλος στην Interamerican. Από τότε είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με πολύ αξιόλογους ανθρώπους και να αποκτήσω εμπειρίες οι οποίες μου φάνηκαν απαραίτητες τα μετέπειτα χρόνια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας. 

Το 2021 ήταν εξαιρετική χρονιά ανάπτυξης για εμάς. Ξεπεράσαμε τα 158 εκατ. ευρώ σε GWP, με αύξηση σε όλους τους κλάδους

Το 2002 μεταπήδησα στη διοίκηση των πωλήσεων. Στην αρχή, στην Allianz, ως επιθεωρητής, στη συνέχεια, το 2006, σε διευθυντικές θέσεις στην Eurolife. Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με πολλά νέα projects, να γνωρίσω το bancassurance και να μάθω αρκετά γύρω από τις λειτουργίες και τις δομές μιας εταιρείας. Από το 2016, βρίσκομαι στη σημερινή μου θέση, στην Groupama Ασφαλιστική. 

Κάνοντας μια μικρή αναδρομή, νομίζω ότι η αγορά ήταν τόσο διαφορετική, μα και τόσο ίδια. Θυμάμαι ότι από τότε συζητούσαμε για τις προοπτικές της. Για το ότι τα ασφάλιστρα αποτελούσαν μόλις το 2% του ΑΕΠ και ότι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος, που ήταν στο 8%, θα οδηγούσε στην αύξηση της «πίτας». Άρα περισσότερα ασφάλιστρα, μεγαλύτερες αμοιβές, καλύτερες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Η αλήθεια είναι ότι έχω πιάσει τον εαυτό μου να τα επαναλαμβάνει αρκετές φορές από τότε… 

Περισσότερα στο insuranceworld.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ