Η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ απορρόφησε με αποτελεσματικότητα τους κραδασμούς της πανδημίας Covid-19 και ανταποκρίθηκε με αποφασιστικότητα, επιδεικνύοντας ανθεκτικότητα και υψηλές αντοχές στις ιδιαιτερότητες του 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρίας.

Ο κύκλος εργασιών της Εταιρίας παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος το 2020 σε σχέση με το 2019 οπότε η Εταιρία επέστρεψε στην κερδοφορία για πρώτη φορά έπειτα από 10 έτη. Συγκεκριμένα, ανήλθε σε 188,5 εκατομμύρια Ευρώ το 2020 έναντι 188,8 εκατομμύρια Ευρώ το 2019.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της Εταιρίας το 2020 παρουσίασαν αύξηση κατά 36% και διαμορφώθηκαν σε 35,5 εκατομμύρια Ευρώ έναντι κέρδους 26,1 εκατομμυρίων Ευρώ το 2019 και τα καθαρά κέρδη μετά φόρων παρουσίασαν αύξηση κατά 109% το 2020 και ανήλθαν σε 9,6 εκατομμύρια Ευρώ έναντι 4,6 εκατομμυρίων Ευρώ το 2019.

Οι επενδύσεις ενσώματων και ασώματων ακινητοποιήσεων για την Εταιρία το 2020 παρουσίασαν αύξηση κατά 51% σε σχέση με το 2019 βαίνοντας συνεχώς αυξανόμενες, καθώς υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το 2018.

Οι εγχώριες πωλήσεις τσιμέντου παρουσίασαν αύξηση η οποία αντισταθμίστηκε από τη μείωση τιμών και από τη μείωση των πωλήσεων στερεών καυσίμων και λοιπών προϊόντων, με αποτέλεσμα οι συνολικές εγχώριες πωλήσεις να κινούνται ανοδικά κατά 7,3%. Οι όγκοι των εξαγωγών τσιμέντου μειώθηκαν, όπως επίσης και οι τιμές πώλησης, αλλά αντισταθμίστηκαν μερικώς από την ευνοϊκή εξέλιξη της ισοτιμίας ευρώ-δολαρίου και από τους υψηλότερους όγκους εξαγωγών στερεών καυσίμων. Ως αποτέλεσμα, οι συνολικές εξαγωγές παρουσίασαν μείωση κατά 16,4%

Η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ προχωρά σταθερά στην υλοποίηση της στρατηγικής της με νέες επενδύσεις που έχουν στόχο τη συνεχή βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και τη μετάβαση σε καινοτόμες και βιώσιμες κατασκευαστικές λύσεις, με σεβασμό πάντα στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον.

Παράλληλα, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως, η Εταιρία έλαβε από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα με γνώμονα την προστασία της υγείας και την ασφάλειας των εργαζομένων, ενώ έθεσε ως προτεραιότητα την αναβάθμιση των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας και συνεργασίας με τους συνεργάτες και πελάτες της, σχεδιάζοντας και υιοθετώντας νέες λύσεις για την ασφαλή και άρτια λειτουργία της εφοδιαστικής της αλυσίδας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ