Ο συνολικός τζίρος εκτοξεύθηκε κατά 25% κατά το διάστημα της φετινής “Black Friday”.
Αιτία, η μεγαλύτερη χρονική διάρκεια των προσφορών, καθώς φέτος κράτησαν μία ολόκληρη εβδομάδα, αλλά η ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή των επιχειρήσεων σε σχέση με περασμένες χρονιές.
Ενδεικτικά, στη διαδικασία των προσφορών πήραν μέρος από σούπερ μάρκετ, μέχρι και εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων!
Ένα σοβαρό κομμάτι των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου αποδίδεται και στο αυξημένο τουριστικό ρεύμα.
Ανήμερα της Black Friday, σύμφωνα με στατιστική έρευνα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2.600% σε σύγκριση με μία κοινή Παρασκευή.
Σύμφωνα με έρευνα στο Black-Friday.Global η Ελλάδα κατατάσσεται στην 4η θέση, σε σύνολο 55 αγορών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ