Αύξηση κερδών κατέγραψε το Γ’ τρίμηνο η εισηγμένη στον Nasdaq C3is, συμφερόντων του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά.
Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη (από τον απαλλαγμένο από χρέη στόλο των τεσσάρων πλοίων της) 5,1 εκατ. δολαρίων, έναντι 3,3 εκατομμυρίων δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Το μη ταμειακό κέρδος ανήλθε σε 4,8 εκατομ. δολάρια από την αξία των warrants της κατά την συγκεκριμένη περίοδο. Τα έσοδα από ταξίδια διαμορφώθηκαν σε 9,3 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 0,8 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:«Kατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η C3is ανακοίνωσε έσοδα από ταξίδια ύψους 32.9 εκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 119% από το 2023, προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 7.7 εκατομμυρίων δολαρίων, 108% υψηλότερα από το 2023, και προσαρμοσμένα EBITDA 13.5 εκατομμυρίων δολαρίων, 92% υψηλότερα από τα αντίστοιχα του 2023. Παραλάβαμε το τέταρτο πλοίο μας φέτος, αυξάνοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 dwt, μια αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας πριν από ένα και πλέον χρόνο. Τον Απρίλιο του 2024 εξοφλήσαμε 1.62 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούσαν στο 10% του οφειλόμενου υπολοίπου για το Eco Spitfire, και κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2024 εξοφλήσαμε την υπόλοιπη οφειλή των 39.5 εκατομμυρίων δολαρίων, για το Aframax tanker. Έχουμε υπερτριπλασιάσει τη χωρητικότητα του στόλου μας, χωρίς να δημιουργήσουμε τραπεζικό χρέος. Η στρατηγική μας για επέκταση αποδίδει συνεχώς καρπούς, όπως αποδεικνύεται από τα αποτελέσματα κάθε τριμήνου από την ίδρυση της Εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης παρά τις τρέχουσες προκλήσεις των μακροοικονομικών και μικροοικονομικών συνθηκών».
Την ίδια ώρα αναφερόμενος στα αποτελέσματα των εκλογών των ΗΠΑ, ο κ. Ανδριώτης τόνισε ότι: «Οι προτεινόμενες πολιτικές για δασμούς 10% σε όλες τις εισαγωγές των ΗΠΑ και δασμούς 60% στα κινεζικά προϊόντα είναι έτοιμες να αναδιαμορφώσουν τη δυναμική του εμπορίου, επηρεάζοντας έτσι τη ναυτιλία. Ο κλάδος αντιμετωπίζει επίσης πρόσθετη αβεβαιότητα γύρω από την τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση, με δύο μεγάλες συρράξεις να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στις ναυτιλιακές αγορές, σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα των περιβαλλοντικών κανονισμών».