Στα επίπεδα των 8,40-8,80 ευρώ για περισσότερο από ένα μήνα η μετοχή της Aegean Airlines, που και από την αρχή του έτους με +16,80% έχει απόδοση χαμηλότερη του 23,57% του Γενικού Δείκτη ή και αυτού της μεγάλης κεφαλαιοποίησης. Περίπου κολλημένη στα 600 με 620 εκατ.€ η αποτίμηση της εισηγμένης, που σημειωτέον το 2018 παρουσίασε την καλύτερη ever οικονομική χρήση της από τις περισσότερες απόψεις.
Στα 67,9 εκατ. € η κερδοφορία της, η υψηλότερη από ιδρύσεως και εισαγωγής της στο ΧΑ (καλοκαίρι 2007) είναι προφανές πως η αεροπορική διανύει ίσως την πιο ώριμη περίοδο της. Η αυξημένη πληρότητα και η σωστή αναδιάταξη δρομολογίων έφεραν αποτέλεσμα καλύπτοντας μάλιστα το επιβαρυμένο κόστος καυσίμων. Το μέρισμα προς τους μετόχους της στα 0,60 ευρώ/μετοχή.
Το 2019 ξεκίνησε καλά, με ένα ικανοποιητικό πρώτο τρίμηνο όσον αφορά στις αφίξεις ενώ ο προγραμματισμός για την θερινή περίοδο περιλαμβάνει και περισσότερους προορισμούς και δρομολόγια. Ειδικά το δρομολόγιο προς Μαρακές εκτιμάται, πως θα είναι από το πιο trendy της χρονιάς. Ωστόσο είναι η αύξηση των καυσίμων που απ΄ ότι φαίνεται προβληματίζει μερίδα αναλυτών, με την διοίκηση να έχει προχωρήσει στο τέλος του 2018 σε ασφάλιση της τιμής καυσίμου σε ποσοστό 70%. Εν μέρει αυτή η κίνηση και με την προοπτική ενός καλού δεύτερου τριμήνου η εισηγμένη θα μπορούσε να…πετάξει προς τα 650 εκατ. Εύλογη θα έλεγα χρηματιστηριακή αξία εάν επαληθευθούν οι εκτιμήσεις