Πολύ σημαντικά συμπεράσματα προκύπτουν από τη μεγάλη διεθνή έρευνα της Accenture για τους πελάτες των τραπεζών, σημεία της οποίας είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στο Φόρουμ των Δελφών ο γενικός διευθυντής της Accenture Greece, Λάμπρος Τσόλκας.
Τα στοιχεία έδωσε στο πάνελ που μίλησε ο κ. Τσόλκας, με αφορμή την κρίση στις μικρές αμερικανικές τράπεζες αλλά και τις αλλαγές που φέρνει η ψηφιακή τραπεζική. Ο κ. Τσόλκας, έκανε αναφορά σε ευρήματα διεθνούς έρευνας για την ικανοποίηση του κοινού από τις τραπεζικές υπηρεσίες που απολαμβάνει, την οποία διενήργησε σε διεθνή κλίμακα και στην Ελλάδα η Accenture. Με βάση όσα ανέφερε ο κ. Τσόλκας:
*Περίπου το 1/3 των Ελλήνων πελατών (και παγκοσμίως) είναι ικανοποιημένοι από την κύρια τράπεζά τους
*Περίπου το 1/5 των ερωτηθέντων εκτιμά ότι τα προϊόντα που λαμβάνει είναι αυτά που θέλει και τους ικανοποιούν
*Περίπου το 1/5 των πελατών παγκοσμίως και στην Ελλάδα βλέπει την τράπεζα ως σύμβουλό του, με τη σχέση να χαρακτηρίζεται «απρόσωπη»
*Ποσοστό 42% των πελατών στην Ελλάδα έχει προβλήματα με την τράπεζά του.
Νίκος Κωτσικόπουλος